هنسی ونوم اف 5 ساعتی با نسخه محدود با قیمت 200 هزار دلار دریافت می کند

کرونوگراف ویژگی‌های دیگری نیز از خودرو دارد، که دارای قاب فیبر کربنی است که با مقیاس تاکی متری با کنتراست بالا حکاکی شده است که می‌تواند سرعت متوسط ​​تا 248 مایل در ساعت (400 کیلومتر در ساعت) را اندازه‌گیری کند. هر ساعت به یک Venom F5 فردی با کتیبه شماره شاسی که با حکاکی «رویای آمریکایی هرگز نمی‌خوابد» احاطه شده است، گره خورده است. مفهوم اسکلت بیشتر ساعت خود را با هنسی خاص با تطبیق رنگ باند با رنگ بیرونی خودرو متصل می کند.

محفظه یاقوت کبود از طریق فرآیند ایجاد گسترده ای می گذرد و آن را به عنوان اکسید آلومینیوم شروع می کند که تا زمانی که ذوب شود گرم می شود. سپس در یک بلوک کریستالی خنک می شود که قبل از اینکه 24 ساعت در روز به مدت بیش از 30 روز در قطعه نهایی ماشین کاری شود، بازرسی می شود. بازرسی دقیق دیگر و پرداخت آن را کامل می کند.

الکس رویس، مدیر ارشد اجرایی هنسی، گفت: «این خودرو از طریق مهندسی پیشرفته مرزهای احتمالی را پیش می‌برد، مشابهی که ما به ساعتی که قهرمانان با قاب یاقوت کبود منحصر به فرد و زیبا خود مهندسی می‌کنند، آورده‌ایم.

هنسی ونوم F5 فوق انحصاری در اواخر سال 2020 معرفی شد و این شرکت تنها 24 نمونه ساخت. اجرای محدود آن مطمئناً به کمیاب بودن آن افزوده است، اما هنسی این قدرت را دارد که از برچسب قیمت هفت رقمی خود پشتیبانی کند. این خودرو دارای یک موتور 6.6 لیتری V8 توئین توربوی سفارشی است که 1817 اسب بخار نیرو (1345 کیلووات) و 1193 پوند فوت (1617 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که می تواند خودرو را به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر بر ساعت) برساند. کمتر از سه ثانیه گفته می‌شود که شتاب 0 تا 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) را در 4.7 ثانیه طی می‌کند.

هنسی پرفورمنس و اسکلت کانسپت برای طراحی یک ساعت با یکدیگر همکاری کردند. کرنوگراف مفهومی Hennessey Venom F5 یک ساعت جدید با نسخه محدود است که از طریق مچ بند و کتیبه به یک مدل ونوم F5 جداگانه گره خورده است.

ساعت، مانند ماشین، ارزان نیست و 200000 دلار قیمت دارد. با این حال، این یک معامله در مقایسه با ونوم F5 رودستر 3 میلیون دلاری است که هنسی در اوایل سال جاری عرضه کرد، که شاهد افزایش قیمت قابل توجهی در مقایسه با کوپه 2.1 میلیون دلاری بود. این موتور دارای همان موتور V8 پرقدرت است که وزن آن کمتر از 3100 پوند (1406 کیلوگرم) است. وزن این کوپه ۲۹۹۸ پوند (۱۳۶۰ کیلوگرم) است.



منبع