هوراکان استراتو برای اولین بار در دسامبر به عنوان آخرین خودروی یخ خالص لامبورگینی تایید شد


هوراکان روی رکاب‌ها که چندین بار اذیت شده بود، بالاخره می‌آید. در یک بیانیه مطبوعاتی در مورد بهترین نتایج Q3 لامبورگینی، اخباری در مورد ورود قریب الوقوع این سوپراسپرت وجود دارد. Sterrato به عنوان یک “نسخه تمام زمینی” نامگذاری شده است و اولین بار در Art Basel در میامی که قرار است از 1 تا 3 دسامبر برگزار شود، نمایش داده می شود. مشخص نیست که آیا اولین نمایش آنلاین برای پایان این ماه برنامه ریزی شده است یا ما تا زمان نمایش هنری در ساحل میامی صبر خواهیم کرد.

هوراکان استراتو به چند دلیل جالب است. این نه تنها نسخه ای ماجراجویانه از ابرخودروی V10 تنفس طبیعی است، بلکه آخرین مدل لامبورگینی است که دارای موتور احتراقی خالص است. از سال 2022، هر وسیله نقلیه جدیدی برای حمل گاو خشمگین تا حدودی برقی می شود، پیش از اواخر نیمه دوم دهه که قرار است یک خودروی برقی وارد بازار شود.

برند Sant’Agata Bolognese هنوز تایید نکرده است که فینال هوراکان با نام “Sterrato” عرضه می شود، اما با توجه به اینکه کانسپت یکباره رونمایی شده در اوایل ژوئن 2019 این نام را داشت، منطقی است. این سوپراسپرت در فضای باز که قبل از 911 سافاری/داکار از برند خواهر پورشه وارد می‌شود، احتمالاً منحصراً به عنوان یک کوپه با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد عرضه خواهد شد.

ما به شما یادآوری می‌کنیم که مفهومی به همین نام به لطف تعلیق بازسازی‌شده، 47 میلی‌متر (1.85 اینچ) بالاتر بود. همچنین دارای 30 میلی متر (1.18 اینچ) مسیر چرخ در هر دو محور بود در حالی که زوایای نزدیک شدن و خروج به ترتیب 1 و 6.5 درصد بهبود یافته بودند. استراتو 2019 پهن بدنه با فرمان چرخ‌های عقب و بدنه‌ای قوی‌تر که از تقویت‌کننده‌های زیر بدنه و صفحه لغزش عقب دوبرابر شده به عنوان دیفیوزر بهره می‌برد، طراحی شده است.

ضمیمه شده در اینجا تصاویر تیزر اخیر منتشر شده است که نشان می دهد نسخه تولیدی از مفهوم دور نخواهد شد. قوس‌های چرخ‌های برآمده همچنان وجود دارند، و همچنین چراغ‌های LED اضافی در جلو و قفسه سقف نیز وجود دارند. وقتی هوراکان استراتو چند هفته دیگر وارد بازار شود، روح کانسپت پارکور مبتنی بر گالاردو را که تقریباً یک دهه پیش توسط ایتال دیزاین به عنوان یک ابرخودروی پرسرعت معرفی شده بود، احیا خواهد کرد.



منبع