هوشمند سازی خانه خانه هوشمند‌ خانه هوشمند چیست؟-قیمت هوشمند سازی- خانه هوشمند سکد

البته این مشکل برای افرادی که خانه هوشمند دارند مهم نیست و بطور هم زمان به هر دو کارشان می رسند.چرا که با خارج شدن از منزل به برنامه خانه هوشمند موبایل خود مراجعه می کنند تا سره تایم مورد نظرشان اجاق گاز منزل را خاموش کنند. همچنین پس از آن می توانند تهویه هوا یا هود آشپز خانه را نیز خاموش کنند. بهترین راه برای طراحی خانه هوشمند، در ایده پردازان این کار با تماس شما با یکی از مشاورین ما صورت می گیرد، که با تکمیل آن مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در ارتباط با خانه هوشمند شما را در اختیارتان خواهند گذاشت. اتوماسیون به شما کمک می کند تا بسیاری از فرآیندهای رویتن به صورت روزانه تکرار شوند. شما همچنین می توانید یک برنامه ریزی دقیق برای آبیاری به گیاهان زمانی که در خانه حضور ندارید تنظیم کنید. تنظیم سیستم های هشدار برای ورود افراد متفرقه، نشتی گاز، حریق و نشتی لوله های آب از دیگر مواردی است که ایمنی خانه را تامین می کند.

  • یک خبر بسیار خوب اینکه دیگر واژه خانه هوشمند از فیلم ها به واقعیت زندگی واقعی آمده و خبر شگفت انگیز دیگر اینکه، هم اکنون این تکنولوژی جدید در ایران نیز برای افراد مختلف امکان پذیر می باشد.
  • بدین ترتیب می‌توان با داشتن تنها یک سیستم پخش‌کننده در خانه، در تمام اتاق‌هایی که به هاب مرکزی متصل هستند، از برنامه‌های تلویزیونی یا بازی‌های ویدئویی لذت برد.
  • ساخت این خانه‌ی ۱۳۰ میلیون دلاری که با نام زانادو 2.0 (Xanadu 2.0) شناخته می‌شود، ۷ سال طول کشید.
  • این تکنولوژی می‌تواند شما را به روش‌های جدید و مهیجی سرگرم و مطلع کند.
  • با اين روش مي توان برنامه هاي روتين كه بصورت مكرر و روزانه در ساختمان اجراء مي گردد را توسط اين سيستم برنامه ريزي و هدايت نمود.
  • برخی از این سیستم‌ها حتی می‌توانند خود را با رفتار کاربر هماهنگ کنند و دمای مورد پسند او را بدون هیچ داده‌ی ورودی یاد بگیرند و اعمال کنند.
همچنین تلویزیون دیگر نیاز به کنترل ندارد و با تلفن همراه به راحتی شبکه های آن را تعویض کنید. درِ خانه توسط اثر انگشت و یا پسورد باز و بسته شده و همچنین میتوانید از راه دور درِ خانه را باز کنید یا در شرایطی که خودتان حضور دارید با اثر انگشتتان یا پسوردی که تنظیم کردید توسط صفحه لمسی موجود روی پنل درِ هوشمند اقدام به باز کردن قفل در نمایید. سیستم امنیتی در کل شامل دوربین های هوشمند آلارم در و پنجره سنسور حرکتی و سنسور دود میشود. سیتم امنیتی به شما این امکان را میدهد که از ورود غیره مجاز به خانه هوشمند و همچنین آتش سوزی در کمترین ثانیه توسط آلارمی که روی تلفن همراهتان دریافت می کنید با خبر شوید. هراس داریم مبادا چراغ های خاموش منزلمان برای روزهای زیاد جناب آقا دزده رو به هوس بیاندازد تا به خانه مان سرک بکشد. شما یک خانه هوشمند باوفا دارید که از پس حفاظت خودش بر میاید و در نبود شما مراقب خودش هست.

اجرای خانه هوشمند و عملگرها

با فعال شدن کارت توسط قسمت پذیرش، دمای اتاق به مقدار معینی تنظیم می شود. چراغ های محوطه بیرون منزل به مدت چند دقیقه، تا زمان ترک منزل توسط فرد روشن شده و سپس خاموش می شوند. در رابطه با تجهیزات ضروری و انواع آن در ادامه صحبت خواهیم کرد اما تا همین جا لازم به ذکر است که نوع و همینطور برند تجهیزات و گستردگی آن تاثیر بسیار فاحشی در قیمت تمام شده دارد. یا اینکه وقتی میخواهم فوتبال تماشا کنم، همسرم چراغ های پر نور اتاق نشیمن را خاموش می کند تا هیجان بازی بالاتر برود، همانطوری که من دوست دارم. درخواست هایی مانند نظافت اتاق ، شارژ یخچال ، درخواست ماشین برای تردد ، ماساژ و جمع آوری ظرف های غذا از موارد مهم هستند. شما از طریق یک سیستم یکپارچه هتلی می توانید پاسخگویی بسیار سریعی به نیازهای مسافران و مشتریان وفادار هتل داشته باشید.

هوشمند سازی خانه خانه هوشمند‌ خانه هوشمند چیست؟-قیمت هوشمند سازی- خانه هوشمند سکد

یک خانه هوشمند بدون سنسور در واقع خانه‌ای هوشمند نبوده و تنها مجهز به یک سری تجهیزات اتوماسیون برای کنترل از طریق خانه هوشمند رابط‌های کاربری می‌باشد. خانه هوشمند نام یک تکنولوژی جدید و نوظهور می‌باشد که امروزه در سراسر جهان سر و صدای زیادی به پا کرده است و افراد زیادی اقدام به پیاده‌سازی چنین فرآیندی بر روی انواع ساختمان از تجاری گرفته تا مسکونی کرده اند. تقریبا همه ما به نوعی از هوشمند سازی در فعالیت های روزمره استفاده می کنیم درهای اتوماتیک پارکینگ ها، ساعت های زنگ دار، تایمر اجاق گاز، ریموت کنترل ها و … .

همه تجهیزات و امکانات خانه هوشمند فقط با یک تماس

هوشمند سازی منزل مسکونی یقینا با اهدافی چون کسب آسایش، ایمنی و امنیت صورت خواهد گرفت. با هوشمند سازی منزل مسکونی می توانید از مهمترین دارایی های خود در منزل محافظت کنید و زمانی که در خانه حضور ندارید ایمنی خانه را تحت نظارت داشته باشید. خانه ها هر کدام دارای معماری خاص خود هستند بنابراین طبیعی است که برای هر منزل اقدام به طراحی پکیج هوشمند سازی مختص همان خانه گردد.

کنترل سرمایش و گرمایش در ساختمان هوشمند