هوندا برای بهبود ایمنی رانندگان نوجوان به ارزش 2 میلیون دلار کمک مالی می دهد

نزدیک به یک سوم تلفات سالانه تصادفات رانندگی در ایالات متحده شامل رانندگان زیر 25 سال است، که به این معنی است که نیاز به بهبود آموزش راننده در بین رانندگان جوان وجود دارد. برای کمک به این امر، هوندا در اکتبر 2021 از سازمان‌ها دعوت کرد تا ایده‌هایی را برای بهبود ایمنی نوجوانان در هفته ملی ایمنی رانندگان نوجوان پیشنهاد کنند.

هوندا اکنون درخواست های کمک هزینه جدید را برای سال آینده می پذیرد و برنامه ها تا 31 اکتبر 2022 باز هستند.

البته، این همچنان با دیدگاه هوندا برای جامعه ای بدون تصادف تا سال 2050 مطابقت دارد، رویکردی که خودروساز آن را “ایمنی برای همه” می نامد. این همچنین شامل ویژگی‌های ایمنی در وسایل نقلیه هوندا، مانند ساختار بدنه مهندسی سازگاری پیشرفته (ACE)، و همچنین ایمنی فعال پیشرفته و سیستم‌های کمک راننده موجود در فناوری‌های هوندا Sensing و AcuraWatch می‌شود.



منبع اکنون، این خودروساز ژاپنی اعلام کرده است که بیش از 2 میلیون دلار حمایت مالی برای 25 سازمان در سراسر ایالات متحده ارائه می کند. این کمک‌ها برای تأمین مالی طرح‌های مختلف با هدف آموزش، آموزش، و منابع برای رانندگان جوان است که مکمل یا فراتر از دوره‌های آموزشی سنتی رانندگان یا برنامه‌های اجباری رانندگان دولتی است.

ایوت هونسیکر، معاون مسئولیت اجتماعی شرکتی و گنجاندن و تنوع در شرکت هوندا موتور آمریکایی، گفت: «هوندا خوشحال است از سازمان‌هایی که فعالانه در جوامع محلی خود و در سطح ملی کار می‌کنند، برای ارتقای آموزش راننده و آگاهی ایمنی حمایت می‌کند. شرکت “ما امیدواریم با هم موثرترین راه ها را برای دستیابی به رانندگان جوان و تأثیرگذاری مثبت آنها شناسایی کنیم.”