هوندا سیویک نوع R پلاگین هیبریدی در این پلتفرم منتفی نیست

هنوز مشخصات فنی بسیار زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم، و می توانیم در مورد اطلاعات ضروری قیمت نیز همین را بگوییم. هوندا در ماه‌های آینده این معما را برطرف خواهد کرد زیرا سیویک Type R 2023 در پاییز امسال در ایالات متحده به فروش می‌رسد.



منبع

نمای جلو هوندا سیویک نوع R مدل 2023

اینتل اخیراً نشان می دهد که موتور 2.0 لیتری بنزینی 10 اسب بخار قدرت و 15 پوند فوت (20 نیوتن متر) بیشتر از قبل تولید می کند در حالی که بال فیبر کربن اختیاری 1 کیلوگرم (2.2 پوند) را در Civic Type R با مشخصات JDM کاهش می دهد. احتمالا شنیده شده است که هوندا با استفاده از مجموعه ای 19 اینچی که در 265/30 Michelin Pilot Sport 4S پیچیده شده است، چرخ های کوچکتر اما با لاستیک های پهن تر نصب می کند.

ما نمی‌توانیم یک پیشرانه الکتریکی خالص بر روی این پلت فرم ایجاد کنیم، اما تصور می‌کنم که می‌تواند تا سطح خاصی از پلاگین هیبریدی را به خود اختصاص دهد. برقی‌سازی تنها یک اقدام فنی دیگر است، مانند VTEC یا توربو یا تعلیق چند پیوندی.”

در اخبار مرتبط، ویدیوی جدید (پیوست زیر) با رقیب VW Golf GTI Clubsport ظاهر شده است و نمونه اولیه پیش تولید را با رنگ قرمز رالی نشان می دهد. این یکی از پنج رنگ خارجی موجود است، به همراه سفید قهرمانی تاریخی، مروارید سیاه کریستالی، آبی تقویت کننده و مروارید خاکستری صوتی.