هوندا پایلوت تریل اسپرت 2023 دارای صفحات اسکید فولادی، AWD بهبود یافته خواهد بود

جزئیات پیشرانه همچنان یک رمز و راز باقی مانده است و Pilot فعلی دارای موتور 3.6 لیتری V6 هوندا است. 280 اسب بخار (205 کیلووات) قدرت تولید می کند و هوندا می تواند از آن در مدل نسل بعدی استفاده کند. هوندا موتور را با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک در Pilot امروزی جفت می کند.

یکی از چیزهایی که هوندا به آن اذیت نکرده است، فضای داخلی Pilot است، و ممکن است تا زمان اولین نمایش بزرگ آن را نبینیم. این خودرو باید مانند نمای بیرونی کاملاً تغییر کند و هوندا احتمالاً طراحی داخلی ساده‌تری را به شاسی‌بلند ارائه می‌دهد که بر صفحه‌نمایش دیجیتال برای راننده و سیستم اطلاعات سرگرمی تأکید دارد. هوندا پایلوت 2023 قبل از پایان سال رونمایی خواهد شد.



منبع

هوندا جزئیات خاصی را مخفی نگه داشته است، اما نکاتی را در مورد تریم Pilot TrailSport ارائه کرده است. این SUV اولین حضور عمومی خود را این هفته در جشنواره موسیقی Austin City Limits 2022 خواهد داشت و به طور استاندارد با چندین قطعه تجهیزات مقاوم عرضه می شود. این به‌روزرسانی‌ها شامل قابلیت‌های تمام چرخ متحرک، سیستم تعلیق تنظیم‌شده در خارج از جاده، صفحات لغزنده فولادی، نقاط بازیابی جلو و عقب، لاستیک‌های همه‌جانبه و زاپاس فول سایز می‌شود.

خلبان در تصاویر تیزر یک روکش هنری پیکسلی برای راهپیمایی Rebelle Rally 2022 خود که اواخر این هفته آغاز می شود، پوشیده است. روکش آشکار نمای واضحی به طراحی SUV برای اولین بار می دهد و پوشش استتار و روکشی که در تیزرهای قبلی توسط SUV پوشیده شده بود کنار گذاشته می شود. در جلو، SUV دارای یک جلوپنجره بزرگ و ساده است که توسط چراغ‌های جلوی نازک احاطه شده و یک کاپوت تاشوی تخت در بالای آن قرار دارد. چراغ‌های مه شکن و دریچه‌های عمودی یک دهانه مشبک پایینی گسترده را بسته‌اند.

طراحی قسمت عقب دارای چراغ‌های عقب بزرگ است که با یک قطعه تزئینی به هم متصل شده‌اند که عبارت «PILOT» را در خود جای داده است. هوندا این SUV را به لوله‌های اگزوز مستطیلی شکل، اسپویلر سقف مشکی و برخی تزئینات نقره‌ای روی سپر پایینی مجهز می‌کند. نشان TrailSport جلوپنجره و درب آسانسور را تزئین می‌کند.

نسل بعدی هوندا پایلوت قبل از پایان سال رونمایی خواهد شد و رونمایی بزرگ ممکن است نزدیک به گوشه و کنار باشد. جدیدترین تصاویر تیزر بهترین نگاه را به شاسی‌بلند جدید ارائه می‌کند که هوندا در تریم TrailSport خود آن را به نمایش می‌گذارد، با این خودروساز قول داده است که این شاسی‌بلند «آفرود» قوی‌ترین شاسی‌بلند تا کنون خواهد بود.