هوندا CRX برای مسابقه با نیسان R34 Skyline به توربو یا نیتروژن نیاز ندارد

این دو در یک مسابقه غلتکی نهایی برای سرگرمی با هم رقابت می کنند و نیسان سرعت را تعیین می کند. این دو از باند فرود آمدند و هوندا قبل از عبور از خط پایان توانست از Skyline عبور کند. با این حال، این نزدیکترین مسابقه از این سه بود.

نیروبخش هوندا یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری B20 اصلاح شده است. این هد B16 دارد و آسیاب حدود 250 اسب بخار (186 کیلووات) قدرت تولید می کند. قدرت از طریق یک گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود. در مقایسه با نیسان از قدرت پایین‌تری برخوردار است، اما سبک‌تر از این دو است و تنها 1850 پوند (839 کیلوگرم) وزن دارد. این یک صندلی، سه پدال، یک شیفتر، و چیزهای دیگر در این فرار بدون استخوان دارد.

نیسان اسکای لاین 2001 و هوندا CRX 1988 ممکن است جفت عجیبی برای مسابقه درگ به نظر برسند، اما جدیدترین ویدیوی Hoonigan پر از شگفتی است. هیچ‌کدام از این خودروها موجود نیستند، در مقایسه با هوندا، ارتقای قابل توجهی ارائه شده است، و این دو در یک جفت مسابقه درگ با یک دور جایزه ویژه در پایان برای سرگرمی روبرو می‌شوند.

این دو ماشین در یک جفت مسابقه درگ رقابت می کنند که بهترین دو از سه است. اولین مسابقه شاهد راه اندازی CRX از خط اولیه بود و نیسان را در آینه دید عقب خود رها کرد. متأسفانه Skyline نتوانست این فاصله را کم کند و هوندا در اولین مسابقه پیروز شد. مسابقه دوم به Skyline برتری داد، اما هنوز کافی نبود، هوندا از آن گذشت و همچنان برنده شد.

نیسان از موتور 6 سیلندر خطی 2.5 لیتری توربوشارژر کمی قدرت بیشتری می گیرد. این توربوشارژ است و 300 اسب بخار (223 کیلووات) را منحصراً به چرخ های عقب می رساند. موتور با یک گیربکس پنج سرعته دستی جفت می شود و خودرو بسیار سنگین تر است و وزن آن به 3100 پوند (1406 کیلوگرم) می رسد. این مزیت بزرگی به هوندا می دهد.

هوندا در هر سه مسابقه نیسان را شکست. این خودرو به سرعت در هر دور نیسان را می‌گیرد و می‌گذرد، هاچ‌بک سبک‌تر و دیفرانسیل جلو از نیسان دیفرانسیل عقب بهتر عمل می‌کند.



منبع