هیتر گلخانه فروش هیتر گلخانه با بهترین قیمت و کیفیت | mehbaran

سلام سرکار خانم مهدی زاده عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب رضایی عزیز، فروش شرایطی در حال حاضر ممکن نمی باشد اما انجام آن در آینده در دست اقدام و بررسی است. در دیگ یا کوره هیتر گلخانه به دلیل اینکه شعله مستقیم به انتهای دیگ برخورد می کند، به مرور زمان از ضخامت آن کاسته می شود و ممکن است در دراز مدت انتهای دیگ سوراخ شود.

در کنار هیتر های گلخانه ای خورشیدی هیتر های برقی هستند که چندین مزیت را دارا می باشند که مهمترین آنها ارائه دمای ثابت به گلخانه شما است. هیتر های گلخانه ای برقی به سرعت و به راحتی در گلخانه ها شما نصب می شوند. می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ترموستات اضافه کنید یا خودتان دما را تنظیم کنید. بخاری های برقی یک گزینه بسیار امن برای گیاهان و سبزیجات شما هستند. بله ، اندیشه سبز نزدیک به 3 دهه در تولید تجهیزات گرمایشی گلخانه فعالیت دارد و با تجربه ای گران بها ، اماده ی ارائه ی مشاوره در خصوص خرید انواع بخاری ها و هیتر های صنعتی گلخانه می باشد. برای کسب مشاوره ی رایگان با به بخش تماس با ما سایت مراجعه فرمایید .

امکان کسب مشاوره برای خرید هیتر گلخانه (بخاری گلخانه) صنعتی وجود دارد ؟

همچنین اگر به دنبال لیست قیمت هیترها و انواع هیتر های گلخانه ای خارجی و داخلی هستید، می توانید از طریق سایت های معتبر تولید کنندگان این سیستم گرمایشی گلخانه ای اطلاعاتی کسب مه باران کنید. یکی از مهم ترین مباحث در تولید محصولات کشاورزی، تولید محصولات خارج از فصل می باشد. از دلایل اصلی رواج بیش از پیش گلخانه ها در جهان نیز قابلیت کنترل شرایط اقلیمی در فصول مختلف سال است. سیستم های گرمایشی مانند بخاری گلخانه یا هیتر گلخانه ای، در گلخانه ها بیشترین تأثیرات را در این مهم دارند.

  • در این هیتر گلخانه به منظور نبود چرخش هوای سرد داخل گلخانه، اول مشعل شروع به کار میکند و سپس با رسیدن دمای کوره و رادیاتور به حد مورد نظر، فن ها روشن میشود و گردش هوا انجام می گردد.
  • در گلخانه ها می توان دما ، رطوبت ، میزان نور خورشید ، اکسیژن و گازهای موثر مانند Co2 را به گونه ای کنترل کرد که تولید از نظر تقاضا و قیمت محصول در بازار مصرف در بهترین زمان ممکن تولید شود.
  • علاوه بر احتمال خفگی در محل به دلیل عدم وجود مدار بسته و پخش مستقیم شعله بسیار خطرناک است و احتمال آتش سوزی در محل بسیار زیاد است.
  • مصرف برق کمتر با حذف نیاز به فن، از دیگر مزایای بهترین هیتر گلخانه ای برای فصل سرما است.
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها در بخاری گلخانه امکان تنظیم دما بر روی دما مشخص و مورد نظر است. زمانی که بخاری گلخانه‌ای را روشن کنید، در ابتدا با تخلیه هوای درون هیتر روبه‌رو خواهید شد. چیزی در حدود دو دقیقه دستگاه درگیر تخلیه آن هوای موجود در محفظه است تا بتواند برای استعال خود اکسیژن کافی را درون هیتر داشته باشد. اگر فقط گیاهان مقاوم می کارید یا متراژ گلخانه شما کم است، بخاری‌های کوچک برای شما مناسب‌تر است. گیاهان گرمسیری معمولاً در رطوبت بالا با دمای شبانه ۲۱ درجه سانتیگراد بهترین رشد را دارند.

بهترین هیتر گلخانه ای​​​​​​​ کدام است؟

هیتر گلخانه فروش هیتر گلخانه با بهترین قیمت و کیفیت | mehbaran

کوره هوای گرم یک بخاری صنعتی است که دارای راندمان بالا و تولید حرارت بالا می باشد. انواع کوره  هوای گرم از نظر سوخت به سه دسته گازوئیلی و گازی و دوگانه سوز تقسیم می شود. هیتر حرارتی سوپر PF یکی از انواع هیتر گلخانه ای تولید شده توسط گروه صنعتی EIG میباشد. و با توجه به ظرفیت بالایی که دارد از آن در مکان های بزرگ مانند انواع سالن های پرورش قارچ، گلخانه ها، مرغداری ها، کارگاه های صنعتی و … استفاده می کنند. شیوه کارکرد این محصول به شکل آتش درون بوده و به همین دلیل می تواند گرما را به صورت تمیز و خالی از هرگونه گاز های آلوده تولید و به محیط منتقل کند.

عملکرد بخاری گلخانه ای اتوماتیک