هیوندای آیونیک 6 2023 برای ایالات متحده با برد تخمینی 340 مایل معرفی شد

هیوندای Ioniq 6 شبیه خودرویی است که این خودروساز در اوایل سال جاری معرفی کرد، اما مدل آمریکای شمالی یک تفاوت کوچک دارد. ضریب درگ خودرو در ایالات متحده 0.1 بالاتر است زیرا آینه های جانبی دوربین خودرو موجود در بازار داخلی کره استانداردهای فعلی NHTSA را ندارند و در اینجا در دسترس نیستند. Ioniq 6 محدود به ایالات متحده دارای ضریب درگ 0.22 است.

Hyundai Ioniq 6 US Spec

Ioniq 6 دارای دو اندازه باتری 53.0 و 77.4 کیلووات ساعتی است. مدل استاندارد دارای یک موتور الکتریکی تکی نصب شده در عقب است که 149 اسب بخار (111 کیلووات) قدرت و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور دارد. هیوندای باتری بزرگ‌تر را در پیکربندی‌های چرخ‌محرک تک‌موتور عقب یا دو موتوره چهار چرخ متحرک ارائه می‌کند. طرح RWD 225 اسب بخار (168 کیلووات) و همان مقدار گشتاور مدل استاندارد تولید می کند. EV دو موتوره 320 اسب بخار (239 کیلووات) و 446 پوند فوت (605 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

Ioniq 6 جدیدترین خودروی باتری‌دار هیوندای است. این خودروساز قصد دارد تا سال 2030 17 مدل BEV در سرتاسر جهان در دسترس داشته باشد. Ioniq 6 بهار آینده به خط تولید هیوندای ایالات متحده خواهد پیوست. خریداران دو سال جلسات شارژ نامحدود 30 دقیقه ای از Electrify America دریافت خواهند کرد. ما تا زمانی که به تاریخ فروش خودرو نزدیک نشده، اطلاعاتی درباره قیمت آن نداریم.

نمایش خودکار لس آنجلس

هیوندای تخمین می زند که مدل تک موتوره با باتری بزرگتر به برد رانندگی الکتریکی 340 مایل دست یابد. خودروی دو موتوره باید 310 مایل برگردد، اما این اعداد رسمی EPA نیستند. شارژر سریع 350 کیلوواتی به Ioniq 6 این امکان را می دهد که در 18 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ شود، اما اگر صاحبان آن عجله داشته باشند، شارژر می تواند در عرض 5 دقیقه حدود 65 مایل برد را اضافه کند. شارژ مجدد با یک شارژر استاندارد سطح 2 کمی بیش از هفت ساعت طول می کشد.

هیوندای Ioniq 6 امروز در آمریکای شمالی در نمایشگاه خودروی لس آنجلس به نمایش درآمد. این خودروساز این مدل جهانی را در ماه جولای معرفی کرد و بسیاری از ویژگی های آن را برجسته کرد. راه اندازی ایالات متحده جزئیات خاصی را در مورد مدلی که در اینجا دریافت خواهیم کرد ارائه می دهد.

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید



منبع

در داخل، پلت فرم مدولار هیوندای E-Global به طراحان این امکان را می‌دهد که به خودروی برقی یک کف کاملاً مسطح بدهند که منجر به ایجاد یک کابین با احساس گسترده می‌شود. این خودروساز حتی دکمه‌های درب را برداشته و برای فضای بیشتر سرنشینان، آن‌ها را لاغر کرده است. دو صفحه نمایش دیجیتال 12.3 اینچی روی داشبورد زیر یک تکه شیشه قرار دارند و به عنوان خوشه سنج و سیستم اطلاعات سرگرمی عمل می کنند.

Hyundai Ioniq 6 US Spec Hyundai Ioniq 6 US Spec