هیوندای سانتا کروز برای مقابله با رالی Rebelle به‌روزرسانی‌های آفرود دریافت می‌کند


هفتمین رالی Rebelle در 6 اکتبر راه اندازی می شود و تیم هایی از زنان را به بیابان های کالیفرنیا و نوادا می فرستد تا در یک سری چالش های آفرود ناوبری به رقابت بپردازند. هیوندای در آنجا حضور خواهد داشت و یک پیکاپ سانتا کروز را که برای مقابله با محیط های شدید اصلاح شده است، عرضه خواهد کرد.

در این مثال، ارتقاءها در واقع نسبتاً اساسی هستند. کیت بالابر فاصله کمی از سطح زمین را بیشتر می کند، در حالی که صفحات لغزنده به محافظت از زیرانداز کمک می کنند. مجموعه‌ای از لاستیک‌های آفرود فالکن بر روی چرخ‌های Gear نصب شده‌اند، و تا جایی که مکانیکی پیش می‌رود همین است. یک قفسه تخت یک لاستیک زاپاس، رمپ های بازیابی و بیل ها را حمل می کند و چراغ های آفرود روی سقف و سپر جلو نصب شده است.

زیر پوست، سانتا کروز سهام باقی می ماند. هیوندای به تریم خاصی اشاره ای نمی کند، اما با توجه به شرایط، فرض می کنیم که این یک SEL Premium باشد. این تنها تریمی است که در آن 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژ ارائه می شود که 281 اسب بخار نیرو (210 کیلووات) و 311 پوند فوت (422 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. همچنین این تنها راه برای گیربکس هشت سرعته دوکلاچه و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد است. با پایین آمدن به سانتا کروز SEL می‌توانید AWD را به عنوان گزینه انتخاب کنید، اما تنها انتخاب موتور، آسیاب 2.5 لیتری تنفس طبیعی است که 191 اسب بخار قدرت دارد.

اکنون در هفتمین سال خود، رالی شورشی یک چالش فقط برای زنان است که بر سرعت مطلق تمرکز نمی کند، بلکه بر رسیدن به پست های بازرسی در شرایط سخت تمرکز دارد. و این فقط یک مورد اتصال ایستگاه های بین راه به یک GPS نیست – رالی Rebelle فناوری مدرن را برای یک چالش ناوبری قدیمی به کار می برد. این بدان معناست که نقشه‌ها، قطب‌نما و زمان‌های خاص برای رسیدن به مکان‌های مختلف، در طول هشت روز و بیش از 1500 مایل گسترده شده‌اند.

روزنامه نگاران کهنه کار خودرو، جیل سیمینیلو و کریستین شاو، سانتا کروز را برای این ماجراجویی خلبان خواهند کرد. دوبله شده جوخه بی رحم، کامیون تیم دارای رنگی است که از صحنه موج سواری کالیفرنیا الهام گرفته است. لوگو Brute Squad که توسط Jennifer Ciminillo طراحی شده است، کاپوت را تزئین می کند.

رالی شورشی 2022 از 6 اکتبر آغاز می‌شود. دریاچه شمالی تاهو نقطه شروع است و رالی در تپه‌های شنی امپراتوری در کالیفرنیا به پایان می‌رسد.



منبع