هیوندای و کیا در حال دریافت خدمات ناوبری TomTom در اروپا

گروه موتور هیوندای (HMG) روابط خود را با تام تام در اروپا عمیق تر کرده است. همه خودروهای هیوندای و کیا در قاره کهن نقشه‌ها و داده‌های ترافیکی بی‌درنگ خود را خواهند داشت که توسط TomTom پشتیبانی می‌شود و در این فرآیند به جنسیس می‌پیوندند. برای یادآوری، جنسیس اولین برندی بود که در میان برندهای HMG، TomTom را در تابستان گذشته در نمایشگاه های اروپایی بارگذاری کرد.

هیوندای آیونیک 5 2023 (مشخصات یورو)

طبق این انتشار، میلیون‌ها خودروی هیوندای، کیا و جنسیس در سال‌های آینده به‌صورت استاندارد به این فناوری مجهز خواهند شد.

در ماه ژوئن، گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه هیوندای، کیا و جنسیس خودروهای بیشتری را در اروپا توسعه خواهند داد. خودروهای جدید فراتر از خودروهای N هستند که همگی در قاره کهن برای بازار جهانی توسعه و آزمایش شده اند. برای پشتیبانی از توسعه، اندازه مرکز آزمایش HMG در نوربرگ رینگ دو برابر خواهد شد.

Haeyoung Kwon، معاون رئیس جمهور و رئیس گروه توسعه اطلاعات سرگرمی، HMG، گفت: “ما از اینکه همه رانندگان هیوندای و کیا در اروپا از راحتی و ایمنی ارائه شده توسط بهترین فناوری مکان یابی جغرافیایی TomTom در کلاس خود بهره مند می شوند، هیجان زده هستیم.” “TomTom شریکی است که ما به آن اعتماد داریم تا داده های نقشه بسیار دقیقی را ارائه دهد که فناوری کمک رانندگی بزرگراه ما را بهبود می بخشد، و اطلاعات ترافیک در زمان واقعی را که به ما در بهینه سازی هدایت ناوبری و ETA ها کمک می کند.”



منبع

با نقشه‌های پیشرفته TomTom و فناوری ترافیک بی‌درنگ، خودروسازان می‌توانند با فعال کردن سیستم‌های پیشرفته کمک راننده (ADAS) برای پیش‌بینی بهتر جاده‌های پیش رو، اتوماسیون را بیشتر پیش ببرند. TomTom ادعا می‌کند که نقشه ADAS آن اطلاعات جاده‌ای با کیفیت بالاتر از جمله شیب، خطوط، انحنا و محدودیت‌های سرعت را ارائه می‌دهد که باید ایمنی، راحتی و کارایی را در این فرآیند بهبود بخشد.

3 عکس ها