هیوندای i10 فیس لیفت با کاموی سنگین در آلمان انجام شد

هیوندای i10 از سال 2019 در بازارهایی مانند هند، ویتنام، مکزیک، آفریقای جنوبی و مهمتر از همه اروپا به فروش می رسد. نسل سوم این مدل یک خودروی شهری با ظاهری بد بو است، اما شروع به نشان دادن سن خود کرده است و سازنده کره جنوبی قصد دارد به آن تازگی ببخشد. ما اولین عکس های جاسوسی را داریم که نشان می دهد i10 به روز شده در طول آزمایش در جاده های عمومی در آلمان جاسوسی شده است.

همچنین شایان ذکر است که داشبورد i10 به روز شده نیز مبدل بود. راننده آزمایشی هیوندای به اندازه کافی سریع بود تا قسمت باقیمانده داشبورد را بپوشاند و به طرح احتمالی جدیدی برای کل کابین اشاره کرد. هر چند در این مرحله نمی توان چیزی را تایید کرد.

عکس جاسوسی هیوندای i10 فیس لیفت نسل سوم i10 بسته به بازار در نسخه های مختلف عرضه می شود. آنچه در گالری بالا مشاهده می کنید، مشخصات اروپایی دریچه کوچک است که در قاره کهن طراحی، توسعه و ساخته شده است. در آنجا، ماشین شهری در حال حاضر با موتور سه سیلندر توربوشارژ و همچنین آسیاب چهار سیلندر تنفس طبیعی موجود است. انتظار داریم این ترکیب بدون تغییرات قابل توجه ادامه یابد.



منبع

12 عکس ها

تشخیص اینکه آیا چراغ‌های جلو تغییر خواهند کرد یا خیر، دشوار است، اما با قضاوت در این عکس‌های اولیه، به نظر می‌رسد که شکل آنها تغییر نخواهد کرد. شکل کلی سپر احتمالاً بدون لمس جدید ادامه خواهد داشت، اگرچه ممکن است تغییراتی در ناحیه اطراف مه شکن ها وجود داشته باشد. مقدار استتار نیز در پشت بسیار زیاد است، اما ما فکر نمی‌کنیم که تغییرات قابل‌توجهی در عقب وجود داشته باشد.

با کمال تعجب، نمونه اولیه ای که در گالری زیر می بینید، مقدار قابل توجهی از مبدل را نشان می دهد. با این حال، به نظر می رسد که توضیح بسیار خوبی برای استتار وجود دارد – به نظر می رسد i10 از نمای جلویی کاملاً بازطراحی شده با تغییرات زیادی نسبت به مدل فعلی استفاده می کند. از جمله این چراغ‌ها می‌توان به چراغ‌های روز جدید تعبیه‌شده در جلوپنجره اشاره کرد که بسیار الهام‌گرفته از توسان و دیگر مدل‌های جدید این خودروساز به نظر می‌رسد.