ولوو در عجیب‌ترین داستان عشقی که تا به حال انجام شده است، فناوری نیمه کامیون را برجسته می‌کند


لحظه ای به ما اجازه دهید تا به معرفی بازیگران این ویدئوی کوتاه، عجیب و گاهی ناجور از ولوو بپردازیم. ما داریم بهره وری، دکل بزرگ Volvo FH و سرگرم کننده، همچنین یک کامیون FH. هر دو نقره ای هستند، هر دو تریلر سفید، و اکنون که ما این را تایپ می کنیم، این موضوع را وحشتناک تر می کند زیرا آنها اساساً دوقلوهای همسان هستند. اما منحرف می شویم.

ما عادت کرده ایم در مورد خودروهای ولوو صحبت کنیم Motor1.com، اما نیمه کامیون های این شرکت چیزهای افسانه ای هستند. سری FH در سال 1993 راه اندازی شد و نسل فعلی آن به سال 2012 می رسد. در سال 2019، ولوو سیستم I-Save را برای FH راه اندازی کرد که اساساً نرم افزار، سیستم های فنی و قدرت پایین تر موتورهای خود را برای افزایش بهره وری سوخت ترکیب می کند. اما آیا رانندگی کارآمد می تواند رانندگی سرگرم کننده ای نیز باشد؟ احتمالاً می بینید که این به کجا می رود.

این ما را به ویدیویی برمی‌گرداند که قرار است کامیون‌های FH ولوو را با I-Save به روشی هوشمندانه تبلیغ کند. در طول 58 ثانیه می بینیم بهره وری و سرگرم کننده ملاقات کنید، به یک سفر جاده ای بروید، نگه دارید دست ها لاستیک‌ها، و درست مانند هر داستان عاشقانه ملودرام‌ای، کامیون‌های درهم تنیده (مثلاً با سرعت 10 برابر … منتظر می‌مانیم) در یک ساحل غلت می‌زنند. ناگهان متوجه می شویم که این کامیون ها تقریباً از هر نظر یکسان هستند. قطعا ترسناک

در پایان ویدیو، پیام واقعی را دریافت می کنیم: لذت با کارایی در Volvo FH با I-Save روبرو می شود. ما در واقع اولین بار آن را به خاطر آن صحنه عاشقانه دلخراش ساحل از دست دادیم، اما هی، به ولوو قدردانی می کنیم که جرات متفاوت بودن را داشت.

پیتر فرانزن، مدیر محصول موتورهای ولوو تراکس، گفت: «ما به ویژگی‌های I-Save بسیار افتخار می‌کنیم و با این داستان عاشقانه می‌خواهیم به این ویژگی‌ها توجهی را که شایسته آن‌ها است بدهیم. برای مشتریان ما، I-Save به اقتصاد سوخت و قابلیت رانندگی عالی تبدیل شده است، و اکثر کامیون‌های Volvo FH که امروز می‌فروشیم مجهز به I-Save هستند.

با توجه به بهره وری و سرگرم کننده، آنها در نهایت ازدواج کردند و در محله ای آرام در شرق اوسترسوند ساکن شدند. بهره وری مدیر فناوری اطلاعات کار از خانه است، در حالی که سرگرم کننده یک بارکد با مضمون دهه 1980 را اجرا می کند.



منبع