ولوو EX90 طراحی بیرونی لغزنده، ضریب درگ 0.29 را می‌بیند

ولوو SUV برقی EX90 را در 9 نوامبر معرفی خواهد کرد. این خودروساز در چند هفته اخیر مدل را مورد آزار و اذیت قرار داده است و فناوری و ویژگی های همراه خودرو را پیش نمایش می دهد. در حالی که تنها یک هفته تا رونمایی بزرگ باقی مانده است، ولوو امروز طراحی بیرونی را به سخره گرفت و برخی از تفکرات پشت این استایل را توضیح داد.

این شرکت می‌گوید که LiDAR سنگ بنای سیستم‌های ایمنی آن خواهد بود زیرا در جهت ارائه قابلیت‌های رانندگی مستقل بدون نظارت کار می‌کند. LiDAR می تواند عابران پیاده را تا فاصله 250 متری (820 فوت) شناسایی کند و این تنها بخشی از توانایی های تکنولوژیکی بزرگتر SUV است که ولوو می گوید راننده و محیط اطرافش را درک می کند.

هفته گذشته، ولوو فضای داخلی EX90 را به نمایش گذاشت و داشبورد و نمایشگرهای دیجیتال را برجسته کرد، و تیز امروز تصویر کامل تری از SUV ارائه می کند. پایداری نیز یکی از ویژگی های مدل خواهد بود، به طوری که SUV حاوی حدود 110 پوند پلاستیک بازیافتی و مواد زیستی است. هفته آینده نگاهی کامل به آن خواهیم داشت و امیدواریم درباره تنظیمات پیشرانه اطلاعات بیشتری کسب کنیم.



منبع

6 عکس ها

این خودروساز هنگام طراحی EX90، کارایی را در صدر فهرست قرار داده و بر کاهش مقاومت در برابر باد و کاهش مقاومت در برابر باد تمرکز کرده است. این شاسی بلند هفت نفره دارای ضریب درگ 0.29 خواهد بود که به حداکثر رساندن برد رانندگی آن کمک می کند، که شرکت هنوز جزئیات آن را توضیح نداده است. ولوو سی دی کم را با طراحی گرد جلو و دستگیره های درب که در تصاویر تیزر نزدیک قابل مشاهده است به دست می آورد.