ولوو PV544 با پیشرانه شارژ S60 توسط Girl Gang Garage در SEMA رونمایی شد

این نشان دهنده کار Bogi Lateiner و تیمش در Girl Gang Garage است. گروهی کاملاً زن متشکل از بیش از 160 مکانیک، جوشکار، نقاش و تکنسین بدنه آماتور و حرفه ای، این تیم را در طول 18 ماه ساختند. PV544 مورد بحث، انباری از مدل 1961 از فینیکس، آریزونا است که در یک مزرعه پیدا شده است. قبل از اینکه به طور قابل توجهی اصلاح شود تا با تنظیمات بسیار پیچیده تر PHEV مطابقت داشته باشد، باید کاملاً از بین می رفت.

علیرغم اینکه PV544 بسیار کوتاهتر و باریکتر از S60 است، اکنون میزبان موتور 2 لیتری توربوشارژ و سوپرشارژر S60 Recharge است که 328 اسب بخار قدرت دارد. همچنین موتور الکتریکی خود را با قدرت 87 اسب بخار قرض گرفته است تا به خروجی ترکیبی 415 اسب بخار دست یابد. در سدان اسپرت برقی، گشتاور کل به 472 پوند فوت (640 نیوتن متر) می رسد.

Volvo PV544 با پیشرانه شارژ S60 توسط Girl Gang Garage

این سومین ساخت تمام زنانه است که توسط گاراژ Girl Gang تکمیل شده است، پس از چند کامیون شورلت کلاسیک که در سال‌های اخیر در SEMA به نمایش درآمدند. یکی از آنها موتور BMW S62 داشت.

سما نمایش

منظور از restomod صرفاً قرار دادن سخت افزارهای مدرن در یک خودروی 61 ساله نبود، زیرا این تبدیل به قطعات پرینت سه بعدی و همچنین برخی قطعات دست ساز نیاز داشت. PV544 احیا شده سیستم تعلیق و کنترل و همچنین سیستم اطلاعات سرگرمی را دریافت کرد. Girl Gang Garage تصمیم گرفت Rebelberry را به عنوان اشاره ای به چند رنگ بنفش رنگی که خودروساز سوئدی در دهه های گذشته ارائه می کرد، رنگ کند.