ون کامپکت مرسدس بنز کلاس تی به آپفیت کمپر مارکوپولو می رسد

مرسدس بنز تی کلاس مارکوپولو

ماژول مارکوپولو با دو کیت موجود عرضه می شود. بسته استاندارد شامل یک فضای خواب بزرگ برای دو نفر با یک تشک ضخیم چهار اینچی است. در طول سفر، قاب با تشک در چکمه می‌ماند و وقتی زمان کمپینگ فرا می‌رسد، می‌توان آن را به راحتی از جلو بیرون کشید. همه پنجره ها مجهز به پرده هستند و همچنین یک توری تهویه با صفحه حشرات وجود دارد.

احتمالاً بهترین بخش ماژول مارکوپولو این است که می تواند به راحتی توسط دو نفر در چند مرحله نصب یا حذف شود. مرسدس می گوید که تبدیل T-Class از یک سواری روزمره به یک میکرو کمپر تنها چند دقیقه طول می کشد. این بسته هنوز برای سفارش در دسترس نیست، و خودروساز می گوید که جزئیات کامل قیمت را نزدیک به عرضه به بازار اواخر سال جاری منتشر خواهد کرد.

59 عکس ها



منبع

مهم است که توجه داشته باشید که این یک ون کاملا یکپارچه نیست، بلکه یک ماژول کمپر است که می تواند بر روی خودروهای کلاس T از قبل خریداری شده نصب شود. مرسدس توضیح می دهد که یک میکرو کمپر کاملاً یکپارچه در نیمه دوم سال آینده معرفی می شود که دامنه محصولات RV این خودروساز را بیشتر گسترش می دهد.

مرسدس بنز در آوریل امسال از کلاس T جدید رونمایی کرد و اکنون با اضافه شدن نسخه کمپر، ​​عرضه خود را در بازار جشن می گیرد. T-Class Marco Polo جایگاه موتورخانه سطح پایه این برند را به خود اختصاص داده است که در زیر V-Class Marco Polo قرار دارد. این وسیله نقلیه از فردا در سالن کاروان 2022 در دوسلدورف به نمایش گذاشته خواهد شد.

مرسدس کلاس T را با قیمت‌های کمتر از 30000 یورو یا حدود 30000 دلار با نرخ ارز فعلی به فروش می‌رساند. مدل پایه T160 دارای موتور 1.3 لیتری گازسوز و گیربکس دستی است.