ویدیوی بازیابی شده نشان می‌دهد که ترافیک لس آنجلس هنوز در دهه 1950 وحشتناک بود



منبع

اما ماشین ها مطمئنا تغییر کرده اند! به نظر می رسد نیمه اول این ویدیو مربوط به اوایل تا اواسط دهه 1950 است، با توجه به اکثر وسایل نقلیه ای که می بینیم. شورولت و بیوک در اینجا به وفور یافت می‌شوند – ما چندین بیوک Roadmasters بزرگ را می‌بینیم که به راحتی با جلوپنجره‌های بزرگ و کرومی عریض با میله‌های عمودی برجسته قابل شناسایی هستند. حداقل یکی از آن‌ها یک کانورتیبل بزرگ است، با نشانه‌های ظاهری که به خودروهای سری 70 از سال 1949 تا 1953 اشاره می‌کند. سدان‌های شورولت جعبه‌ای از اوایل دهه 1950 نیز برجسته هستند، و ما هیچ خودروی باله‌ای بزرگی را نمی‌بینیم که استایل دیترویت را مشخص کند. دهه

نیمه دوم ویدیو ما را چندین سال به جلو می برد. این بار ما انجام دادن تعداد زیادی خودروی باله‌ای را ببینید، به‌ویژه کادیلاک‌های اواخر دهه 1950، هرچند ما همچنین نگاهی اجمالی به کادیلاک 1961 داریم که باله‌های بزرگ آن بالا و باله‌های کوچک‌تر پایین است. ما همچنین نسل دوم فورد تاندربرد را می بینیم که از سال 1958 تا 1960 تولید شده است. مشاهده فورد فالکون و کامیون های متعدد Chevy Apache بیشتر تایید می کند که این کلیپ مربوط به اوایل دهه 1960 است. چشمانتان را ببندید و جواهراتی مانند اتوبوس فولک واگن نوع II و سیتروئن دی اس قدیمی را خواهید دید.

اگر کلاسیک جالب دیگری پیدا کردید، در نظرات با ما در میان بگذارید. و برای اطلاع از جدیدترین کامیون‌های جدید Chevy (و خیلی چیزهای دیگر)، وارد آن شوید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

هر کسی که به لس آنجلس رفته است به خوبی می‌داند که ترافیک می‌تواند کمی شلوغ باشد. مدت زیادی است که همینطور بوده است و این ویدیو آن را ثابت می کند. به تازگی توسط کانال یوتیوب NASS ارسال شده است، نگاهی اجمالی به بزرگراه های لس آنجلس در طول دهه 1950 و اوایل دهه 1960 دارد. چه کسی برای دیدن خودروهای قدیمی آمریکایی آماده است؟

فیلم های قدیمی بازسازی شده، رنگی شده و به وضوح برای آپلود در یوتیوب دیجیتالی شده است. صدای مصنوعی نیز اضافه شده است تا فضای واقعی تری به آن ببخشد، اما صدا آنچه را که در واقع اتفاق می افتد منعکس نمی کند. اگر این اتفاق بیفتد، ما گمان می‌کنیم که بوق‌های ماشین‌های بیشتری به صدا در می‌آیند زیرا ترافیک در نیمه اول کلیپ تقریباً متوقف می‌شود. علاوه بر این، هنگامی که رانندگان خطوط را با هم عوض می‌کنند، رانندگی نسبتاً تهاجمی را می‌بینیم که در حین عبور از ازدحام، رانندگان دیگر را کوتاه می‌کند. بعضی چیزها هرگز تغییر نمی کنند.