ویدیوی جاسوسی جدید تویوتا تاکوما نگاهی به فضای داخلی کامیون های نسل بعدی را ارائه می دهد



منبع

9 عکس ها

تویوتا تاکوما 2023

تاکوما جدید می‌تواند برخی از نشانه‌های ظاهری را از توندرای بزرگ‌تر که برای مدل سال 2022 معرفی شد، وام گرفته باشد، سبک چراغ‌های جلو، جلوپنجره و سایر عناصر را انتخاب کند و تاکوما جدید را به یک بچه تاندرا تبدیل کند. ما همچنین انتظار داریم که این کامیون اصلاحات داخلی عظیمی را دریافت کند که باید شامل صفحه نمایش های بزرگتر و فناوری بیشتر باشد. به نظر می رسد این ویدیو کامیون را با یک صفحه نمایش سرگرمی بزرگ نشان می دهد، اما ممکن است لپ تاپ یک مهندس نیز باشد.

به نظر می رسد تویوتا آماده است تا پیکاپ تاکوما خود را دوباره طراحی کند. ویدیوی جدیدی از کانال YouTube TFLnow تصاویری از این پیکاپ استتار شده در حال تکمیل آزمایش در ارتفاع بالا دارد. این اولین باری نیست که ما این کامیون را در حال آزمایش مشاهده می‌کنیم، اما هیچ پوشش استتاری برای آشکار کردن چیز جدیدی از آن رها نشده است. با این حال، این ویدئو برای اولین بار نگاهی به فضای داخلی دارد.

کامیون نسل کنونی برای مدل سال 2016 وارد بازار شد و تویوتا برای سال 2020 یک طراحی مجدد کامل به آن ارائه کرد، اما زمان یک طراحی مجدد جامع فرا رسیده است. این تاکوما جدید ممکن است تا سال مدل 2024 وارد بازار نشود.

در حال حاضر، تویوتا این کامیون را با دو گزینه پیشرانه ارائه می دهد: یک موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر با قدرت 159 اسب بخار (118 کیلووات) یا یک موتور V6 3.5 لیتری با قدرت 278 اسب بخار (207 کیلووات). کامیون جدید همچنین می تواند یک گیربکس 10 سرعته داشته باشد. ما همچنین انتظار داریم تویوتا یک برادر تمام الکتریکی را ارائه دهد که تویوتا در اواخر سال گذشته پیش نمایش آن را ارائه کرد. با این حال، انتظار نداشته باشید که خودروی برقی به این زودی وارد بازار شود.

شایعات حاکی از آن است که تویوتا تاکوما جدید را بر روی پلت فرم جدید TNGA-F خود قرار خواهد داد که زیربنای توندرا و لندکروزر جدید نیز هست. مانند طراحی، اطلاعات مربوط به پیشرانه کامیون همچنان یک راز باقی مانده است. تویوتا به احتمال زیاد یک موتور چهار سیلندر توربوشارژ را در این مدل ارائه خواهد کرد، اما مشخص نیست که آیا این تنها انتخاب موتور کامیون خواهد بود یا خیر.

تاکوما قرار است تازه شود. فورد رنجر کاملاً جدید را معرفی کرد و ماه آینده اولین نگاه خود را به شورلت کلرادوی بازطراحی شده خواهیم داشت که پیش نمایش GMC Canyon را نیز خواهد داشت. نیسان قبلاً Frontier را برای سال 2022 به روز کرده است و ما هیجان زده هستیم که ببینیم تاکوما به کجا می رود.

روکش و پوشش استتار همچنان کامیون را به خوبی مخفی نگه می دارد و شکل آن را مخدوش می کند و تشخیص جزئیات طراحی را دشوار می کند. همانطور که سایر خودروسازان رقبای تاکوما خود را به روز می کنند، کامیون باید از داخل و خارج طراحی مجدد کاملی داشته باشد.