ویدیوی جاسوسی فیس لیفت BMW X5 M نشان می‌دهد که سوپر SUV در نوربرگ رینگ تسلط دارد

به دنبال اخبار بیشتر BMW هستید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

چقدر دیگر باید منتظر بمانیم تا ب ام و X5 به روز شده خود را معرفی کند؟ ما برای اولین بار بیش از یک سال پیش نمونه های اولیه استتار شده را دیدیم، و این ویدیوی جاسوسی جدید از نوربرگ رینگ چیزهای زیادی را که قبلاً ندیده بودیم فاش نمی کند. با این حال، نشان می دهد که این SUV مطمئناً شایسته پوشیدن نشان M است.

9 عکس ها

و این ما را به سوالی که در ابتدای این مقاله مطرح کردیم برمی گرداند. نسل فعلی X5 نسبتاً طولانی است و معمولاً انتظار داریم تا پایان سال رونمایی شود. با این حال، ما همچنین شنیده‌ایم که ممکن است تا بهار 2023 رونمایی نشود. منابع ما می‌گویند که به‌روزرسانی‌ها برای خودروهای مدل سال 2023 اعمال می‌شود، که به نظر می‌رسد برای اولین بهار 2023 کمی دیر شده است. اگر مشکلات زنجیره تامین همچنان مانند سایر برندها بر BMW تاثیر می گذارد، بازه زمانی 2023 می تواند دقیق باشد. حداقل، می‌توانیم فرض کنیم که این آخرین موردی است که برای آن شاهد SUV جدید BMW، تریم M یا موارد دیگر خواهیم بود.

تقریباً در کل ویدیو، ما با اکشن پرسرعت X5 M در جهنم سبز روبرو هستیم، و به نظر می‌رسد که رانندگان آزمایشی این شاسی‌بلند را به حداکثر می‌رسانند. در میان خراش لاستیک‌ها، دم غیرقابل انکار قدرت V8 است، اما آیا موتور آشنای 4.4 لیتری V8 با توربوشارژر دوقلو، ارتقای عملکردی را برای همراهی با چهره تازه‌اش به دست خواهد آورد؟ در حال حاضر این موضوع هنوز ناشناخته است، هرچند که ظاهراً یک X5 M60i هیبریدی با 530 اسب بخار قدرت (395 کیلووات) وارد خط تولید می شود، مطمئناً چند پونی دیگر از مدل پرچرب M تعجب آور نخواهد بود.