ویدیوی له کردن ماشین به طرز عجیبی آرامش بخش است، اما ممکن است قلب شما را بشکند

اگر کسی اطلاعات بیشتری در مورد Skyhawk Road Hawk دارد، مایلیم در مورد آن بیشتر بدانیم. و اگر محتوای کلاسیک بیشتری در مورد خودروهای دهه 1980 می‌خواهید، قسمت ویژه ما را با تمرکز بر رادوود بررسی کنید. جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

Buick Skyhawk Road Hawk

ما انتخاب میکنیم نه برای فراموش کردن، و نه ویدئو به عنوان اپراتور دوربین ارائه یک قدم کوتاه از جواهر کمیاب. این Skyhawk امیدی به ترمیم ندارد – فضای داخلی ارتقا یافته آن پاره شده، پانل های بدنه شکسته شده و زنگ زدگی رایج است. اما این مدل خاص قبل از اینکه جای خود را بر روی سنگ شکن بگیرد، یک نگاه نهایی به عنوان یک خودروی کامل دارد.

کلیپ از کوروان 1964 در یوتیوب، که در آن چندین ویدیوی ذن مانند ماشین خرد کردن را خواهید دید. نه روایتی وجود دارد، نه موسیقی، فقط تجربه بصری و شنیداری فلز تحت فشار شدید، خودروهای فراموش شده را به مقصد نهایی می فرستد. این کلیپ با سه خودرو از این قبیل – یک فورد تمپو، دوج دیتونا و یک فورد تاندربرد اوایل دهه 80 – که قبلاً خرد شده اند آغاز می شود. آنها جذابیت مشابه وسایل نقلیه ای مانند کوروت یا پورشه 911 را ندارند، اما در طول 30 سال، مطمئنا برای مالکان و خانواده ها بسیار ارزشمند بودند. این خودروها چه ماجراجویی هایی را دیدند؟ ما هرگز نمی دانیم.



منبع

خرد کردن دوباره با یک کاتلس اولدزموبیل متعلق به دهه 1980 شروع می شود. نسل دوم دوج نئون بعدی و پس از آن یک فورد اسکورت جعبه ای اواسط دهه 1980 قرار دارد. این در جلوی سنگ شکن قرار می گیرد و فضایی را برای پلیموث ساندنس باقی می گذارد تا با سایرین در عقب با مرگ روبرو شود. با نگاهی به تاریخ خودرو، این مدل ها چیز خاصی نیستند اما در برخی مواقع، بود برای کسی ارزشمند و دوست داشتنی است شاید Cutlass اولین ماشین یک راننده جوان بود، یا شاید نئون کسی را به زودی به بیمارستان رساند. باز هم، داستان های بیشتری که هرگز نخواهیم دانست.

تماشای ماشین‌های صنعتی و بزرگ که کار خود را انجام می‌دهند، جذابیت عجیبی دارد. این بار، چیز به عمر چندین خودرو از طریق سنگ شکن پایان می دهد و در نهایت پنج وسیله نقلیه را به اندازه یک دستگاه فشرده می کند. تخریب حرکت آهسته به طرز شگفت‌آوری آرام و به‌طور عجیبی آرامش‌بخش است، اما به‌عنوان علاقه‌مندان به اتومبیلرانی، می‌دانیم که می‌تواند واکنشی احساسی به کشتار داشته باشد. میدونی چیه؟ این فقط خوب است.

ماشین نهایی اما چیزی خاص است. و ما تعجب نخواهیم کرد اگر هرگز نام آن را نشنیده باشید، زیرا تنها حدود 1400 دستگاه ساخته شده است. این یک Buick Skyhawk Road Hawk است، و در حالی که ما در این مدل متخصص نیستیم، می دانیم که این یک بسته ظاهری خاص بود که Skyhawk کوچک را برای سال های 1979 و 1980 شگفت انگیز کرد. این در زمانی آمد که عملکرد خودرو پایین بود. درست مانند بسیاری از خودروهای دیگر از این قبیل در آن دوران، همه چیز فراموش شده بود.