پدر برای پسرش تانک چوبی عالی می‌سازد



منبع

در همین حال، کار سخت واقعی با پانل های بدنه و جزئیات تمام ساخته شده از چوب آغاز شد. کل پروژه سه ماه طول کشید تا تکمیل شود و با توجه به کارهایی که یوتیوبر باید انجام می داد، در واقع از این جدول زمانی شگفت زده نشدیم.

مهم است که توجه داشته باشید که به نظر می رسد مخزن چوبی توسط بازی ویدیویی World of Tanks با توجه به قرار دادن لوگو، هم بر روی ویدیو و هم بر روی مخزن، سفارش داده شده است. صرف نظر از این، ما به مهارت و نبوغ این یوتیوبر فکر می کنیم که در کارهای قبلی او، مانند مدل بسیار جذاب Bugatti Centodieci ساخته شده از چوب، دیده ایم.

یوتیوبر ND – هنر نجاریآخرین پروژه، ماشین های چوبی معمولی نبود که اغلب در کانال می بینیم. این بار آرزوی پسرش یک تانک از بازی ویدیویی بود دنیای تانک ها. برخلاف مخزن قبلی که همان یوتیوبر از یک ون میتسوبیشی دلیکا تغییر کاربری داده بود، مخزن چوبی متفاوت ساخته شده و کار می کند. برای حرکت به جای چرخ، از ریل و چرخ دنده استفاده می کرد.

خریدن ماشین برای پسرتان یک چیز است، اما ساختن ماشینی که از چوب ساخته شده است چیز دیگری است. با این حال، این پدر ویتنامی پا را فراتر گذاشت و چیزی متفاوت ساخت – نسخه چوبی تانک مورد علاقه پسرش از یک بازی ویدیویی.

یوتیوبر با ساخت قاب و “دنده های چوبی” شروع کرد. به علامت‌های نقل قول توجه کنید زیرا از چرخ‌دنده‌های فلزی واقعی برای اتصال مسیرها استفاده می‌شود. چوبی ها فقط برای زیبایی شناسی بودند. با استفاده از دو موتور الکتریکی، دو مسیر در دو جهت حرکت کردند که به مخزن اجازه می‌داد تا چرخش واقعی مخزن را با سهولت نسبی انجام دهد. مخزن چوبی حتی یک استوانه چرخان در مرکز دارد که با نازل بازوکا تکمیل شده است.