پرده اماده پانچی دکور نیلوفر

به طور مثال اگر عرض پنجره شما 2 متر باشد، تعداد 2 قواره، پنجره را به طور کامل می‌پوشاند. ولی اگر می‌خواهید چین دار تر و زیباتر بنظر برسد از three قواره استفاده کنید. با توجه به این که حلقه ها هنگام نصب از داخل میله عبور می‌کنند‌ ، مقداری چین خورده و حداکثر عرضی را که می‌پوشاند 1 متر است.

مدل پرده پانچ برای سرویس بهداشتی

همچنین پرده پانچی که در رنگ های متنوع تولید میشود نیز در برخی رنگ های خاص محبوبیت بیشتری دارند و به عنوان مثال از پرفروش ترین مدل پرده پانچ، پرده پانچ سرمه ای یا پرده ساده آبی می باشد. پرده های تک رنگ پانچ، درست همانند بقیه مدل های پرده پانچ مزایایی برای‌ مشتریان دارند که هر فردی برای خرید اقدام کند، از آن ها بهره مند می شوند. به عنوان مثال قیمت با صرفه یکی از بارزترین مزایای این پرده ها می باشد. معمولا پرده پانچ نسبت به بقیه پرده های موجود در سطح بازار مقرون به صرفه تر هستند. خب یافتن پرده ای که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت متناسب باشد، بدون شک یک سود بزرگ به نفع مشترتان است. پرده های پانچ تک را می توانید برای هر نقطه از خانه و حتی محل کار خود سفارش دهید.

گروه تولیدی پرده شاپ با بیش از یک دهه تجربه مفتخر به ارائه انواع پرده های اماده درمتنوع ترین رنگ ها شده است تمامی مجموعه در تلاش اند تا تمامی محصولات در بهترین کیفیت خدمت شما عزیزان ارائه شود. همچنین برای پنجره های بزرگتر میتوانید دو طرف آن را از پرده چاپی استفاده کنید و وسط آن را از حریر پانچی یا تورکتان پانچی استفاده کنید. پرده پانچی سبک جدیدی از پرده های پوششی پنجره منازل و شرکت ها میباشد که نسبت به پرده های قدیمی مزیت های جالب توجهی دارد، در ادامه به بررسی این مزیت ها میپردازیم. در انتخاب طرح و رنگ مناسب دقت کنید چراکه گاهی یک انتخاب اشتباه می تواند تمامی هزینه را بی ثمر کند . باید علاوه بر سلیقه خود چیدمان و کلیه فضا را نیز در نظر بگیرید و همچنین محیطی که می خواهید پرده را در آن نصب کنید بسیار خرید پرده مهم است . طرز کارپرده پانچیبه این صورت است که هر قطعه از این پرده بصورت پنل بوده و در قسمت بالای آن چندین سوراخ وجود دارد که حلقه هایی از داخل آن رد شده اند، این حلقه ها به دور یک میله قرار گرفته و براحتی جمع و باز می شوند.

پرده اماده پانچی دکور نیلوفر

در نتیجه قیمت پرده پانچی را نوع پرده و ابعاد انتخابی مشتری تعیین می کند. جنس پارچه پرده پانچی یا هازان درصد بالایی از نخ است و بهتر است هنگام خرید توجه کنید که اگر الیاف مصنوعی در آن بکار گرفته شده باشد پرده در اثر شستشو کوتاه تر خواهد شد و این نکته باعث ناقص به نظر رسیدن آن میشود . پرده پانچی به دلیل بلند بودن و ضخامت بالا انتخابی بسیار مناسب برای تزیین محیط پذیرایی و حال می باشند . می ‌توانید از طرح مبلمانتان استفاده کنید و آن را روی پرده ها چاپ نمایید و یا طرح را با چیدمان کلی فضا ست کنید .

پرده مدل پانچی طرح گل سه بعدی سایز 280×145 سانتی متر

به رنگ عکس‌ها اطمینان ندارید؟ برای اطمینان، مدل پرده را از طریق واتس‌اپ برای ما ارسال کنید تا ما از مدل مورد نظر عکاسی و ارسال کنیم. همچنین مشتریان تهران میتوانند درخواست دهند که یک کارشناس، سمپل را برای شما آورند. برای این کار تنها به یک پیچ گوشتی جهت پیچ کردن پایه‌ها به دیوار نیاز خواهید داشت. البته چنانچه در تهران هستید و به هر دلیل امکان نصب ندارید می‌توانید این کار را به عهده‌ی همکاران نصاب ویکی دکو گذاشته تا در سریع‌ترین زمان ممکن پرده آماده را برای شما نصب کنید. پرده چاپی یکی از پرطرفدار ترین ها شما یا از بین 5000 طرح سایت ما انتخاب میکنید در غیر این صورت فایل با کیفیت و یا حتی طرح دلخواهتون رو براتو در کمترین زمان طراحی و چاپ میکنیم.

  • شما می توانید از انواع پارچه برای دوخت این نوع پرده استفاده کنید.
  • البته این سادگی نه تنها از استایل آن نمی کاهد، بلکه آن را زیباتر و مجلل تر می کند.
  • ، خشک شویی و شوروم یا همان فروشگاه اختصاصی پرده با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال با ارائه خدمات پس از فروش سعی بر این دارد که بهترین و مرغوب ترین کالا با منصفانه ترین قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
  • در هنگام روز شما می توانید با کنار زدن پرده ها به خوبی از نور خورشید استفاده کنید.

که بهتر است از جنس های حریر و سبک و گلدار و شاد برای دوخت آن استفاده شود . و یکی از اصلی ترین و مهم ترین دلالیل پر طرفداری این پرده استایل و فرم خاص این پرده هاست که ایستاده و بدون چین خوردگی در دو طرف پرده هستند و این علاوه بر شیک بودن و سادگی باعث میشود سقف آپارتمان ها بلند تر دیده شود . اگر می‌خواهید پرده های شما با چین مناسب ( 2 برابر ) نصب شود‌، بهتر است هر قواره را a hundred and fifty سانت در نظر بگیرید.

پرده زبرا کد Snd 5016-111

فروشگاه ویکی دکو همواره تلاش کرده است در کنار کیفیت محصولات خود، کیفیت تحویل و ارسال کالا های خود را در بهبود دهد. لذا پس از ثبت سفارش و خرید پرده آماده از سایت فروشگاه پرده ویکی دکو، محصول خریداری شده در اسرع وقت برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. زمان ارسال پرده آماده در تهران، یک روز کاری و برای ارسال به شهرستان، بسته به فاصله، یک یا دو روز کاری خواهد بود. طرح چاپی که برای پرده های پانچی در نظر گرفته می شود به طور کلی باید با کیفیت بالایی باشد.

پانچ ها دقیقا همانی هستند که مطابق با خلق و خو و سلیقه های ایرانی است. حتی طرح های سنتی هم موجود داریم که در نوع خودشان بینظیر و کم یاب هستند. از لحاظ طراحی ها به دو بخش کلی تقسیم میشود که بتواند با هر سبکی عجین شده و راه خود را باز کند که این دو شامل ساده و چاپ شده است که نوع چاپ شده آن را میتوان در حیطه سنتی ها و کلاسیک ها قرار داد. شما به راحتی و بدون نیاز به نصاب می توانید نصب پرده پانچ را انجام دهید. ابتدا باید پایه های مخصوص را بر روی دیوار نصب کنید، سپس میله پرده را از سوراخ های پرده پانچ رد کرده و در نهایت آن را بر روی پایه ها قرار دهید. (عرض پنجره 340 سانتی متر است روبه بالا گرد میکنیم می‌شود 400 سانتی متر سپس بعلاوه چهار یا پنج میکنم و عدد eight یا 9 به دست می‌آید).

همین ویژگی باعث شده تا وزن پرده پانچ تور کتان نسبت به پارچه کتان کمتر باشد و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد. علاوه بر این قیمت پرده‌پانچ تور کتان نیز با توجه به اینکه ترکیبی از تور و کتان است نسبت به پرده کتان کمتر و مناسب تر باشد. در این مدل، عکس شخصیت های فوتبال، والیبال و سایر رشته های ورزشی و یا لوگوی تیم های فوتبال روی آنها چاپ می شود. اگر فرزند شما اهل فوتبال و ورزش است، قطعا از این مدل پرده استقبال میکند. همان طور که از نام آن مشخص است، معمولا تصویر یک یا چند پروانه آزاد را روی پرده پانچ چاپ می شود. طرح پروانه ای یکی از زیباترین و بهترین مدل های پرده می باشد و به جرات می توان گفت، دکوراسیون هر فضایی را کاملا نفس گیر میکند.

بدون شک تا کنون متوجه مزایای نسبتا زیاد پرده های پانچ شده اید.این پرده های اتاق خواب با خصوصیت های عالی خود، در خصوص کودکان هم مدل ها و طرح هایی ارائه کرده اند که والدین برای خوشحالی فرزندان خود می توانند آن ها را تهیه نمایند. پرده های‌ پانچ کودکان از نظر جنس و کیفیت پارچه تفاوتی با دیگر پرده های پانچ ندارند و تنها از نظر مدل و طرح متفاوت اند. این پرده ها کاملا برای کودکان ساخته شده اند که والدین نسبت به سایز و ابعاد پنجره های اتاق آن ها، می توانند شخصیت مورد علاقه را برای آن ها روی پرده خریداری کنند. تومه داشته باشید که در هنگام خرید پرده پانچ اتاق کودکان، حتما از آن ها هم سوال بپرسید.