پس از نیسان تایتان، کامیون فیات تیتانو می آید


Stellantis یک دسته کامیون دارد که متاسفانه ما به اینجا در ایالات متحده نمی رسیم. چند موردی که به ذهن متبادر می شوند عبارتند از فیات Strada و Toro و همچنین Ram 700، 1000 و Rampage. آخرین مورد ممکن است آن را به ایالت تبدیل کند اما هیچ چیز رسمی نیست. پژو لندترک نیز وجود دارد که اکنون به عنوان فیات تیتانوی “جدید” در آمریکای لاتین و آفریقا زندگی دوگانه ای دارد. این بزرگتر از پیکاپ هایی است که قبلاً ذکر کردیم و در همان سگمنت فورد رنجر رقابت می کند.

فیات تیتانو با نامی برگرفته از اساطیر یونان درست مانند نیسان تایتان، قابل پیش بینی است که تصویری از پژو لندترک است. ریشه این دو کامیون سایز متوسط ​​به Changan Kaicene F70، یک پیکاپ چینی که توسط Changan Automobile و PSA ساخته شده است، باز می گردد. از سال 2019 وجود داشته است و در چندین کارخانه در سراسر جهان تولید می شود و نشان های مختلفی را برای مطابقت بهتر با بازارهای منطقه حمل می کند.

فیات تیتانو در حال حاضر در الجزایر با موتور 1.9 لیتری دیزل قابل سفارش است. 150 اسب بخار قدرت و 258 پوند فوت (350 نیوتن متر) گشتاور را از طریق یک جعبه دنده شش سرعته دستی به جاده می رساند. روغن سوز دارای عضله کافی برای حداکثر ظرفیت حمل بار 2667 پوند (1210 کیلوگرم) است. در برزیل، انتظار می رود که از دیزل 2.2 لیتری قوی تر با 200 اسب بخار و 331 پوند فوت (450 نیوتن متر) استفاده کند.

در الجزایر، می توان آن را به عنوان یک کابین با پیکربندی 4×2 و به عنوان یک کابین دو نفره با تنظیمات 4×4 و فضای کافی برای پنج نفر داشت. همکاران ما در موتور 1 برزیل فیات تیتانوی آنها به طور کامل با چهار در به فروش می رسد. دلیل آن استفاده بهتر از ظرفیت تولید موجود در کارخانه Nordex در اروگوئه است.

بسیار بعید است که تیتانو هرگز به ایالات متحده برسد، جایی که احتمالاً به دلایل واضح باید با نام دیگری وارد شود. در همین حال، ما هنوز هم دست خود را حفظ می کنیم که Rampage در راه است. با توجه به ارزشش، معاون رئیس UAW، Rich Boyer اخیراً گفت که کارخانه Stellantis در Belvidere، ایلینویز برای ساخت یک کامیون متوسط ​​با نشان Ram بازگشایی خواهد شد. Rampage از نظر فنی یک پیکاپ کامپکت رقیب فورد ماوریک است، بنابراین او احتمالاً در مورد محصول دیگری صحبت می کرد.



منبع