پلنگ زیبایی جیلی مانند شراب خوب پیر نشد



امروزه جیلی یک خودروساز بزرگ بین المللی است که برندهایی مانند لوتوس، پولستار و ولوو را تحت مالکیت خود دارد. در سال 2005، همه چیز بسیار متفاوت بود، اما این خودروساز همچنان برنامه های نوآورانه ای داشت. Beauty Leopard در آن سال در دسترس بود و اولین کوپه اسپرت بومی کشور بود. کانال یوتیوب Wheelsboy مستقر در چین یکی را برای بررسی خرید.

در نمای بیرونی، Beauty Leopard شبیه ترکیبی از شورولت کاوالیر کوپه، اوپل کالیبرا و تویوتا پاسئو در دوران دهه 90 است. این ترکیب از زبان‌های استایل چیز بدی نیست، اما به سختی ظاهر اصلی است. زیر کاپوت، یک موتور چهار سیلندر 1.5 یا 1.6 لیتری تویوتا وجود دارد، زیرا مالک از موتور آن مطمئن نیست. این نیرو از طریق یک جعبه دنده پنج سرعته دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

Beauty Leopard ممکن بود در زمان جدید ماشین مناسبی باشد، اما این یکی زندگی بسیار سختی داشت. بسیاری از قطعات پلاستیکی بدنه شکسته است. رنگ داره پوسته پوسته میشه تعویض دنده به همان اندازه مبهم است که نوجوانی به مادرش درباره یک شب بیرون رفتن با دوستانش می گوید. حداقل در دور آرام، موتور روی سه سیلندر کار می کند، اما پیستون دیگر ممکن است در دورهای بالا، با قضاوت صدا، زنده شود.

مردم Wheelsboy این خودرو را با قیمتی معادل حدود 800 دلار خریداری کردند. با این حال، این قبل از نیاز به پرداخت هزینه تعمیر و نگهداری و یدک کشی کوپه به شانگهای بود. متأسفانه مقامات آنجا آن را بیرون کشیدند و در نتیجه جریمه شدند. کانال هزینه را پرداخت و ماشین را به حومه شهر برد.

اکنون، این پلنگ زیبا تقریباً مرده است. پیچ های چوبی چندین قطعه داخلی را به هم متصل می کنند. به نظر می رسد رولپلاک ها دسته را به سمت در گرفته اند. داشبورد دارای اسپری رنگ قرمز است که آن را می پوشاند. حتی در یک لحظه ترمز دستی از بین می رود.

به گفته Wheelsboy، امروزه در بازار چین پیدا کردن یک پلنگ زیبا در شرایط خوب بسیار سخت است. اکنون برای آنها نوستالژی وجود دارد، اما معدود واحدهای موجود در بازار کارکرده وضعیت بهتری نسبت به این ندارند.



منبع