پلیس استرالیا خودروی فرسودگی را به دلیل افشای جنسیت ویران کرد

بن مارکوس، دستیار کمیسر در بیانیه ای گفت: «فرسودگی شغلی آنقدر قابل توجه بود که نمی توانستید جاده را در هیچ جهتی تا 100 متر ببینید».

چه بخواهید چه نخواهید، روندها بخشی از زندگی ما به عنوان بخشی از حق ما برای ابراز وجود هستند. این روندها به ما ایده ای می دهد که چه چیزی برای بسیاری از افراد از نظر مد، موسیقی، الگوهای خرید و حتی چگونه می توان جنسیت فرزندان آینده خود را برای خانواده و دوستان خود آشکار کرد.

راننده خودرو به دلیل “خلاف جانی” با خودروی خود توسط پلیس دستگیر شد. علاوه بر تخریب خودرو، راننده نیز به حبس و چهار سال محرومیت از پشت فرمان محکوم شد.

از این فعالیت برای ارسال پیامی قوی به “هون” در Land Down Under استفاده شد. این خودرو توسط آتش نشانی و خدمات اضطراری کوئینزلند (QFES) برای آموزش نجات در تصادف جاده ای مورد استفاده قرار گرفت. این در پله‌های ساختمان پارلمان کوئینزلند تخریب شد و فرآیندی را شبیه‌سازی می‌کرد که باید برای آزاد کردن مسافرانی که در داخل یک ماشین گرفتار شده بودند انجام شود.

مارک رایان، وزیر پلیس و خدمات اصلاحی و وزیر آتش نشانی و خدمات اضطراری، گفت: “اگر جاده را پاره کنید، ما ماشین شما را پاره می کنیم – به همین سادگی است.”

گرگ لیچ، کمیسر QFES گفت: “آتش نشان ها هر ساله در هزاران تصادف جاده ای شرکت می کنند، که بسیاری از آن ها نیاز به استفاده از تجهیزات برش تخصصی برای رهایی افراد دارند.”

اخیراً پلیس کوئینزلند خودرویی را که برای فرسودگی شغلی برای یک مهمانی «افشای جنسیت» استفاده می‌کرد، نابود کرده است. در ماه سپتامبر، یک Holder Commodore در حالی که در حال فرسودگی شغلی بود، فیلمبرداری شد که دود آبی غلیظی تولید کرد که نشان می‌دهد یک نوزاد پسر در راه است.

“در حالی که آتش نشانان دانش خود را با هر حادثه ای که در آن شرکت می کنند گسترش می دهند، خدمه ما ترجیح می دهند مهارت های خود را در یک وسیله نقلیه در یک سناریوی شبیه سازی شده و کنترل شده به جای در جاده در زندگی واقعی تمرین کنند.”



منبع

اما مانند هر فعالیت دیگری، هر زمان که ما به حقوق دیگران پای می گذاریم، این حق ابراز وجود متوقف می شود. در این مورد در استرالیا، مسئله قانونی و ایمنی است.