پلیس راننده لامبورگینی را که تقریباً 100 مایل در ساعت بیش از حد مجاز انجام می داد، منهدم کرد


خودرویی مانند لامبورگینی آونتادور SVJ پر از پتانسیل عملکرد است. این پیشرانه قوی، آیرودینامیک فعال و فرمان چرخ‌های عقب را در خود جای داده است، اما اعمال خشونت کامل خود در جاده‌های عمومی شما را با مشکل جدی مواجه می‌کند. این اتفاق برای یکی از رانندگان کالیفرنیایی افتاد که پلیس متوجه شد با سرعتی نزدیک به 100 مایل در ساعت (160 کیلومتر در ساعت) بیش از حد مجاز است.

سرعت فاحش منجر به یک برگه سرعت غیرمجاز شد که پلیس آن را به عنوان نمونه ای از کارهایی که نباید انجام داد در شبکه های اجتماعی منتشر کرد. این نشان می دهد که راننده یک اتهام رانندگی بی احتیاطی دریافت می کند، یک تخلف متخلف. طبق بلیط، افسر لامبورگینی را با سرعت 152 مایل در ساعت (244 کیلومتر در ساعت) در یک منطقه 55 مایل در ساعت (88 کیلومتر در ساعت) طی کرد.

گشت بزرگراه کالیفرنیا در شهرستان سانتا باربارا در بزرگراه 154 توقف کرد. KTLA مسیر را به عنوان یک “جاده پر پیچ و خم” با پیچ های تنگ بین سانتا باربارا و دره سانتا ینز توصیف می کند. جاده دید محدود و چندین گوشه کور دارد که سرعت راننده را به میزان قابل توجهی خطرناک تر می کند.

پست شبکه اجتماعی CHP با یک هشدار جدی در شرح زیر به سایر رانندگان همراه بود – “ما می دانیم که “باز کردن آن” در زمانی که ماشین شما سریع است و هوا زیبا است چقدر وسوسه انگیز است، اما آن را برای پیست ذخیره کنید!” این آژانس همچنین خاطرنشان کرد که اجرای “تحمل صفر” را ادامه خواهد داد و به رانندگان یادآوری می کند که “آهسته تر حرکت کنند، عوامل حواس پرتی را حذف کنند، رانندگی نکنید و رانندگی نکنید و کمربند ایمنی خود را ببندید!”

آونتادور SVJ در سال 2018 با یک موتور V12 تنفس طبیعی 770 اسب بخاری (566 کیلووات) عرضه شد. گشتاور 531 پوند فوت (720 نیوتن متر) خودرو را تنها در 2.8 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) می رساند. این خودرو می تواند در 8.6 ثانیه به سرعت 124 مایل در ساعت (200 کیلومتر در ساعت) برسد و حداکثر سرعت آن به 216 مایل در ساعت (250 کیلومتر در ساعت) برسد.

اما فقط به این دلیل که ماشین می تواند با این سرعت حرکت کند به این معنی نیست که باید آن را در جاده های عمومی انجام دهید. مسیر برای همین است. مطابق با KTLAگزارش، یک اتهام رانندگی بی احتیاطی می تواند منجر به جریمه تا 1000 دلار و تا 90 روز زندان شود. آیا مجازات با جرم مطابقت دارد؟ آیا پلیس باید خودروی راننده را توقیف می کرد؟



منبع