پلیس و خودروهای آتش نشانی تصادف می کنند با حرکت آهسته در جاده صاف در کانادا



منبع

این دقیقاً همان چیزی است که برای یکی، یا دو نفر، بلکه اتفاق افتاد سه رانندگان در شهر ویلیامز لیک، واقع در بریتیش کلمبیا در حدود 340 مایلی شمال ونکوور. مطابق با Driving.ca، اولین بارش قابل توجه برف فصل اخیراً منطقه را درنوردید و آنقدر بد بود که باعث قطع برق شد. در نتیجه برخی از جاده ها بسته شد، اما ظاهرا این خیابان مسکونی در میان آنها نبود. یا شاید … ما جزئیات کاملی نداریم، اما به لطف دیوید دین در TikTok، ما ویدئویی از دو ماشین پلیس و یک وانت کامیون از آتش نشانی داریم که بدون درمان از یک تپه سر خورده اند.

دومین ویدیوی TikTok از دین روی یک SUV پلیس مشخص شده پلیس سوار سلطنتی کانادا بزرگنمایی می کند. مانند قبل، وقتی راننده به چپ و راست می‌چرخد، وسیله نقلیه بدون درمان از کنار دوربین می‌لغزد و سعی می‌کند کمی کشش پیدا کند، اما همه چیز بیهوده است. خودروی گشت زنی فورد اکسپلورر با کامیون برخورد می کند و باعث آسیب جزئی می شود اما آسیبی وارد نمی شود.

بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست برای اخبار سرگرم کننده خودرو و موارد دیگر، در زیر موجود است.

مردم، دوباره آن موقع از سال است. آنهایی از ما که در نواحی شمالی نیمکره شمالی زندگی می کنیم، خود را برای زمستان آماده می کنیم، زمستانی که از این هفته برای برخی از بخش های ایالات متحده و کانادا اجرایی شده است. تغییر آب و هوا به ناچار تعدادی از رانندگان را غافلگیر می کند، اما ما اغلب نمی بینیم که اولین پاسخ دهندگان قربانی جاده های لطیف شوند.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد.

ما مشکوک هستیم که مقامات در صحنه بوده اند تا به سایر رانندگان کمک کنند، خیابان را ببندند یا هر دو را ببندند. چندین وسیله نقلیه یا خارج از جاده دیده می‌شوند یا در برخوردهای جزئی روی هم قرار گرفته‌اند، و یک خودروی شاسی‌بلند پلیس بدون علامت که توسط یک کامیون آتش‌نشانی ویلیامز لیک به پایین تپه هل داده می‌شود، ترکیب می‌شود. این ویدئو میزان شیب تند را نشان نمی‌دهد، بلکه حرکت آهسته را نشان می‌دهد اسلاید توسط دوربین و برخورد متعاقب آن همه آنچه را که باید بدانید به شما می گوید.

به نظر می رسد دوستان شمالی ما در مورد همه اینها بی حس نیستند. ویلیامز لیک RCMP یک عکس سرگرم‌کننده در فیس‌بوک به اشتراک گذاشت که در آن جفت ویدیوهای ویروسی را جشن می‌گرفت، همراه با کیکی که از خدمات سلامت BC به آنها داده شد. همچنین فرصت خوبی برای پلیس است تا به رانندگان یادآوری کند که زمستان برگشته است و با احتیاط رانندگی کنند. این توصیه درستی است، زیرا افرادی که هفته گذشته در انباشته شدن 100 خودرو در دنور شرکت داشتند، متوجه راه سخت آن شدند. همه در آنجا امن بمانید