پمپ بنزین‌های Circle K علف‌های هرز را به مکان‌های انتخابی فلوریدا می‌آورند

Green Thumb Industries نگفته است که بعد از “مرحله یادگیری و آزمایش” چه خواهد شد. با این حال، اگر موفقیت آمیز باشد، احتمالاً در سراسر ایالت و احتمالاً کشور گسترش خواهد یافت. اکثر ایالت های ایالات متحده اکنون اجازه فروش و مصرف آن را می دهند.



منبع

این اولین تلاش Circle K برای شراکت با یک شرکت شاهدانه نیست. در اکتبر سال گذشته، شرکت مادر Circle K، Alimentation Couche-Tard، قرارداد مشابهی را با فروشگاه های خرده فروشی شاهدانه Fire and Flower در کانادا امضا کرد. Alimentation Couche-Tard در سال 2019 در Fire & Flower سرمایه گذاری کرد. این معامله باعث شد که داروخانه ها در مجاورت فروشگاه های رفاه باز شوند.

Green Thumb Industries که از سال 2018 در فلوریدا فعالیت می کند و دفتر مرکزی آن در شیکاگو است، محصول خود را از مرکز کشت جدید Ocala در ایالت Sunshine تامین خواهد کرد. این تاسیسات 28 هکتاری تا پایان سال به بهره برداری می رسد. این شرکت در 15 بازار ایالات متحده، از جمله 17 کارخانه تولیدی و 77 مکان خرده فروشی، با حدود 4000 کارمند فعالیت می کند.

پمپ بنزین‌های فلوریدا سیرکل K از سال آینده کمی متفاوت به نظر می‌رسند. این شرکت قراردادی را با Green Thumb Industries امضا کرد تا داروخانه‌های علف‌های هرز را در مجاورت فروشگاه‌های رفاه باز کند.

فروش ماری جوانا طبق قوانین فدرال ایالات متحده غیرقانونی است. با این حال، تلاش های موفقیت آمیزی برای جرم زدایی آن در سطح ایالتی صورت گرفته است. فلوریدا یکی از چندین موردی است که به آن اجازه استفاده پزشکی می دهد. در بیش از ده ایالت غیرقانونی است.

این دو در سال 2023 با یک “مرحله تست و یادگیری” با افتتاح تقریباً 10 داروخانه Rise Express شروع خواهند شد. Green Thumb Industries می‌خواهد ردپای خرده‌فروشی پزشکی خود را در ایالت، جایی که Circle K حدود 600 مکان دارد، گسترش دهد. فلوریدا بیش از 700000 نفر در برنامه ماری جوانا پزشکی فعال دارد.

بن کولر، بنیانگذار و مدیرعامل Green Thumb Industries، این قرارداد و فروشگاه های Rise Express را «تغییرگر بازی» نامید. او همچنین گفت که خرید حشیش با کیفیت بالا را برای بیماران به عنوان بخشی از روال روزمره خود آسان‌تر می‌کند، در حالی که در فروشگاه محلی خود توقف می‌کنند. فروشگاه های جدید Rise Express محصولات مختلفی مانند گل، پری رول، آدامس و ویپ را به فروش خواهند رساند.