پورشه کاین تازه تقریباً بدون استتار اسپید شده است

برای بررسی کاین توربو GT فعلی، ویدیوی زیر را ببینید:

ما هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد کاین به روز شده نداریم. طبق یک شایعه، موتورهای 2.9 لیتری V6 و 4.0 لیتری V8 قدرتمندتر هستند. ظاهراً PHEV نیز به‌روزرسانی‌هایی دارد.

با تعویض دنده در یک نقطه جدید، کاین دارای یک کنسول مرکزی تعمیرات اساسی است. یک اتاقک ذخیره سازی در پایه قرار دارد و همچنین یک ردیف سوئیچ در جلوی لیوان‌ها قرار دارد.

در حالی که در این عکس ها قابل مشاهده نیست، کاین به روز شده دارای یک کابین اصلاح شده است. داشبورد اکنون از روی صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی بیرون زده است و یک قفسه کوچک زیر آن قرار دارد. در کنار فرمان، یک تعویض دنده بلوکی وجود دارد که از نظر طراحی شبیه به تعویض دنده 911 نسل 992 است اما در مکانی متفاوت.

در جلو، کاین به روز شده دارای بینی بازتر با نوارهای باریک است. چراغ‌های جلوی تغییر شکل کمی باریک‌تر به نظر می‌رسند و دیگر شکل مثلثی گرد خودروی موجود را ندارند. به نظر می‌رسد لامپ‌ها نیز حالت عمودی‌تری دارند که به کراس اوور باطراوت ظاهری درخشان می‌دهد.



منبع عکس های جاسوسی رفرش پورشه کاین

20 عکس ها

پورشه در حال کار بر روی یک کراس اوور الکتریکی بزرگتر است که بالاتر از Macan EV آینده قرار گیرد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این خودرو یک خودروی الکتریکی کاین خواهد بود یا حداقل آن جایگاه را در خط تولید پر خواهد کرد. مدل برقی هنوز چندین سال باقی مانده است.