پورشه 911 به روز شده در نوربرگ رینگ در ویدیو

توسعه پورشه 911 به روز شده در پیست نوربرگ رینگ ادامه دارد. این ویدیوی جاسوسی به ما امکان می دهد مدل جدید را در حال حرکت ببینیم.

عکس های جاسوسی قابل تبدیل پورشه 911

تیم مهندسی پورشه همچنان مشغول توسعه خودرو است. قاطرهای آزمایشی برای نسل بعدی 718 باکستر کاملاً الکتریکی وجود دارد که در حال اجرا هستند. تایکان تازه شده، بینی جدید و صاف تری دارد. خدمه در حال کار بر روی کاین اصلاح شده هستند. به علاوه، Macan EV در راه است.



منبع

در پشت، مهندسان پورشه یک پانل برای پنهان کردن سپر نصب می کنند. دو لوله اگزوز مکانی نزدیک به مرکز را اشغال می کنند. چراغ‌های عقب همچنان از یک نوار نورانی باریک با لامپ‌های ضخیم‌تر در هر طرف تشکیل شده‌اند.

این خودرو روی چرخ های نامتناسب سوار می شود. آنهایی که در جلو هستند پره های Y شکل دارند. در پشت، یک طراحی 10 پره وجود دارد. هر دو رنگ مشکی دارند.

پیترو اینوسنتی، مدیرعامل پورشه ایتالیا گفت: ما انتظار داریم حداقل برخی از اعضای سری به روز شده 911 در سال 2023 به فروش برسند. موتور 1 ایتالیا که هیبریدی بدون ارائه هیچ جزئیات زمان بندی مشخصی برای اولین بار “به زودی” وارد بازار می شود.

در داخل، عکس‌های جاسوسی اخیر به ما اجازه می‌دهد تا خوشه ابزار اصلاح‌شده را ببینیم. اکنون یک صفحه نمایش کاملا دیجیتال وجود دارد. در تصاویر، سرعت سنج در مرکز و سرعت سنج در سمت چپ قرار دارد. سنج دیگری در سمت راست است، اما اطلاعات قابل مشاهده نیست زیرا صفحه نمایش رایانه آنچه را که نشان می دهد پنهان می کند.

تغییرات پیشرانه برای Carrera استاندارد هنوز یک راز است. با این حال، می دانیم که یک پیشرانه هیبریدی به خط تازه شده 911 می پیوندد. بر اساس گزارش ها، سیستم برقی شده به جای بهبود بهره وری سوخت، بر قدرت تاکید دارد. یک نسخه تهاجمی تر GTS نیز در دست توسعه است.

در جلو، 911 به روز شده، کرکره های فعال در هر طرف فاسیا را به کار می گیرد. این یکی دارای چراغ های کمکی کمی در لبه های بیرونی است، اما به نظر می رسد که لامپ ها جای گیر هستند زیرا در بدنه یکپارچه نمی شوند. در مرکز دماغه، سنسورهایی برای فناوری کمک راننده وجود دارد.