پورشه 911 در مسابقه خانوادگی درگ با کاین، تایکان و سایر خواهران و برادران روبرو می شود

ما نمی دانیم که اگر یک کیمن GT4 RS جایگزین Boxster GTS برای این چالش ها شود، آیا نتایج تغییر می کند یا خیر. موتور 4.0 لیتری 6 تخت آن 493 اسب بخار (368 کیلووات) در مقابل 394 اسب بخار (294 کیلووات) در مدل های GTS تولید می کند. این هنوز هم کمتر از پانامرا توربو S با قدرت 620 اسب بخار (463 کیلووات) است اما باید به کاهش فاصله بین آنها در نوار درگ کمک کند.



منبع

تماشای سه بار مسابقه درگ پورشه نشان می دهد که آنها چگونه نسبت به یکدیگر عمل می کنند. 911 توربو S به وضوح سریع‌ترین خودروی این دسته است و تایکان در رتبه دوم قرار دارد. پانامرا و کاین وسط بسته را اشغال می کنند. در نهایت، Boxster وجود دارد، و Macan GTS کندترین از این دسته است.

خط تولید فعلی پورشه شامل طیف وسیعی از وسایل نقلیه است که به خریداران خودروهای کوپه، کانورتیبل، سدان و کراس اوورهایی با اندازه‌ها و توان خروجی‌های مختلف ارائه می‌کند. در یک مسابقه درگ جذاب، CarWow قوی ترین مدل های استاندارد را در خط تولید این برند مونتاژ می کند. شش وسیله نقلیه موجود در باند 911 توربو S، تایکان توربو اس، پانامرا توربو اس، کاین توربو GT، 718 باکستر GTS و ماکان GTS هستند.

با سرعت معمولی بزرگراه، تایکان به جلو حرکت می کند. 911 توربو با بیش از 100 مایل در ساعت (161 کیلومتر در ساعت) پیشتاز است. کاین GT در یک مسابقه سوم می شود و پانامرا برای دو مسابقه دیگر در این موقعیت قرار دارد. Boxster و Macan به طور مداوم بسته را تکمیل می کنند.

مسابقات با سه مسابقه درگ آغاز می شود. در اولین مورد، Macan GTS در راه اندازی مشکل داشت. سپس، کاین توربو GT در تلاش دوم مشکل مشابهی دارد. بالاخره برای بار سوم همه چیز درست می شود.

تست ترمز نتیجه شگفت انگیزی دارد. کاین GT علیرغم اندازه و تناسب خود، در کمترین فاصله موفق می شود متوقف شود. پانامرا در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن، 911 توربو قرار دارد. تایکان مقام چهارم را به خود اختصاص داده است. Boxster بعدی است و Macan بار دیگر آخرین است.

بعد، آنها سه مسابقه نیم مایلی از یک رول انجام می دهند. اولین بار در حالت عادی در دنده سه است. سپس، آنها در محیط ورزشی به رقابت می پردازند. در نهایت، رانندگان باید دنده را برای شروع انتخاب کنند.