پورشه 911 سالی ویژه به قیمت 3.6 میلیون دلار در حراج خیریه به فروش می رسد


برای هفته خودروی مونتری 2022، پورشه 911 سالی ویژه را ساخت و آن را برای امور خیریه با RM Sotheby به فروش رساند. به گفته خانه حراج، چکش به 3.6 میلیون دلار سقوط کرد که رکورد یک پورشه جدید را به نام خود ثبت کرد.

سالی ویژه از همکاری پورشه و پیکسار برای آوردن این شخصیت به دست آمد ماشین ها به زندگی واقعی در این فیلم، سالی از مدل 911 نسل 996 برای الهام گرفتن استفاده کرد، اما این مدل ظاهری را در یک خودروی مدرن نسل 992 به کار برد.

برای حداکثر دقت، این شرکت رنگ منحصر به فردی به نام Sally Blue Metallic را ارائه کرد. طراحان حتی خالکوبی پنهان شخصیت را در زیر اسپویلر فعال عقب گنجانده اند.

پورشه همچنین طراحی کلی چرخ های توربو را از 996-gen 911 گرفته و آنها را برای مدل فعلی تطبیق داده است. در این اپلیکیشن 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در پشت وجود دارد. درپوش های میل سوپاپ تایر نشان می دهد ماشین ها لوگو.

کابین دارای لهجه‌های Sally Blue Metallic در داشبورد، کنسول میانی و تزئینات درب است. پارچه شطرنجی خاصی رنگ را در خود جای داده است و مواد روی صندلی ها نمایان می شود. چرم گچی رنگ کنتراست با سایه های آبی داخل خودرو ایجاد می کند. نقاشی کوچکی از سالی کاررا در سمت سرنشین داشبورد قرار دارد.

بانی هانت که صداپیشه سالی کاررا بود در این حراج شرکت کرد. طراح تولید فیلم و خالق شخصیت باب پولی نیز در آنجا حضور داشت.

“چه شبی و چه نتیجه ای! دیدن ماشینی با الهام از شخصیت من فوق العاده است ماشین ها هانت گفت: “من در 16 سال گذشته بازی در نقش سالی را دوست داشتم، او جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و فوق العاده است که شخصیت و ارزش های او همچنان الهام بخش نسل های جدید است.”

خریدار این خودرو یک ساعت سفارشی پورشه دیزاین دریافت کرد که دارای نکات برجسته آبی متالیک سالی بود. آن را در یک جعبه ارائه با نمونه ای از پارچه داخلی سفارشی عرضه شد. همچنین کتابی وجود داشت که فرآیند طراحی خودرو را نشان می‌داد، روکش مخصوص خودرو که شبیه شخصیت بود، و مجموعه دوم چرخ‌ها با قفسه‌ای سفارشی برای نگه‌داشتن آن‌ها.

پورشه پول حاصل از حراج را بین دو موسسه خیریه تقسیم خواهد کرد. بر اساس فهرست فروش، شرکت Girls دارای 1600 سایت در سراسر ایالات متحده و کانادا است که به زنان جوان کمک می کند تا “دانش و مهارت هایی را برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود و تبدیل شدن به رهبرانی که جهان را تغییر می دهند” مجهز کنند. ایالات متحده برای کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، آژانس پناهندگان سازمان ملل، به “نزدیک به 6.2 میلیون پناهنده که از زمان شروع جنگ در اوکراین در سراسر اروپا آواره شده اند” کمک می کند.



منبع