پورشه 911 فورد موستانگ 1996 داخلی خود را با رنگ فانتزی پخش می کند


پورشه تاریخچه زیادی برای طراحی خودرو دارد. این شامل مدل‌های تولیدی کاملاً جدید و تفسیرهای یکباره مانند این 911 توربو اس سفارشی است. پورشه آن را برای نشان دادن میزان برنامه شخصی‌سازی کارخانه Sonderwunsch خود بر اساس یکی از چهار پورشه 959 ویژه ساخته شده در اواخر دهه 1980 ساخته است.

قابل توجه ترین نکته در مورد جدیدترین توربو S یکبار مصرف رنگ رنگ بیرونی آن است که با دست رنگ آمیزی شده است. این خودروساز آن را با رنگ بامبو شهری “Chromaflair” به پایان رساند که حاوی رنگدانه های نازک ویفری در پوشش بالایی است که به افراد اجازه می دهد تا سایه های مختلف رنگ را بسته به نور و زاویه دید ببینند. همچنین دارای یک نوار رنگ‌آمیزی دستی در سمت پایین با رنگ‌های راک سبز متالیک، جت سبز متالیک و آنتراسیت قهوه‌ای متالیک است.

Sonderwunsch Porsche 911 Turbo S

در داخل، توجه پرزحمت پورشه به جزئیات شامل درزهای متقاطع دوخت جزیره Green Green روی داشبورد و پانل درها است. صندلی‌های چرمی مشکی دارای درج‌های خاکستری اسلیت، سبز آگاو و سبز جزیره هستند و درب کنسول وسط نشان Sonderwunsch را نشان می‌دهد که پورشه آن را روی شیشه عقب سمت راننده نیز قرار می‌دهد. 911 حتی دارای یک محفظه بار تمام چرمی است.

پورشه چندین دهه است که وسایل نقلیه شخصی سازی شده را برای مشتریان می سازد و همچنان گزینه های خود را از طریق Manufaktur انحصاری پورشه گسترش می دهد. این شرکت می گوید که امروزه بیش از دو برابر گزینه های سفارشی سازی نسبت به سال 2012 دارد و بیش از 1000 گزینه اضافی در همه مدل ها در دسترس است. اکنون برنامه Sonderwunsch خود را از اواخر دهه 1970 برای وسایل نقلیه یکباره طراحی کرده است.



منبع