پورشه با قدم گذاشتن در داخل کابین پوشیده از چرم خاکستری مداد رنگی، “La Carrera Panamericana” را در زیر سرها گلدوزی کرده است، زیر لوگویی که یک کلاه ایمنی مناسب مسابقه را نشان می دهد. در سمت سرنشین داشبورد، پلاکی با نوشته “911 Carrera S – La Carrera Panamericana 1952” نوشته شده است تا تکمیل کننده همان کتیبه ای باشد که رکاب در را تزئین می کند. کارهای تکمیلی شامل لامپ های مخصوص گودال و حکاکی لیزری “La Carrera Panamericana” در جعبه کلید آبی است.
Carrera T تنها محصول اضافه شده به خط 911 نیست که این هفته معرفی می شود، زیرا پورشه یک پانامریکانا ویژه را نیز آماده کرده است. تفاوت اصلی این است که ما با یک خودروی یکباره روبرو هستیم تا اولین ورود این شرکت به Carrera Panamericana در سال 1952 را جشن بگیریم. این خودرو بر اساس 911 S کابریولت است که بازتاب 356 S کابریولت 70 سال پیش است. این خودروی منحصربهفرد به رنگ آبی متالیک جنتیان با سقف پارچهای با رنگ خاکستری گرافیتی رنگآمیزی شده است.
درها شماره “11” را به تصویر می کشند تا اتومبیلی را که هفت دهه پیش مسابقه داده بود، نشان دهد. در پشت، بالههای عمودی درب موتور تماماً سفید هستند تا پل را در طول زمان تثبیت کنند، زیرا 356 S کابریولت مورد استفاده در Carrera Panamericana ظاهری مشابه داشت. در سال 1952، به شاهزاده پل آلفونس فون مترنیخ و بارون مانوئل آنتونیو د تفه اجازه داد تا در کلاس خود پیروز شوند.
پورشه قصد دارد این خودرو را در سال 2023 به حراج بگذارد و بخشی از درآمد را برای یک هدف خوب کنار بگذارد. 911 S کابریولت پس از خودرویی دیگر است که در سال 2021 توسط پورشه آمریکای لاتین و پورشه مکزیک راه اندازی شد. این یک توربو S کوپه با پوشش ویژه نفت خلیج فارس به افتخار راننده ماشین مسابقه مکزیکی پدرو رودریگز بود.