پورشه 911 (964) توسط Theon Design دارای بدنه فیبر کربن و 400 اسب بخار می شود

پورشه 911 (964) توسط تئون دیزاین

پورشه 911 جدید که توسط مشتری شیلی سفارش داده شده است، بر روی چرخ هایی به سبک فوکس با ابعاد 17 اینچ سوار می شود. فضای داخلی نفیس نیز اتفاقا بنفش است و دیدنی است. این خودرو دارای صندلی های جلو Recaro Club Sport است که با صندلی های Touring در عقب تکمیل می شود. پانل های چرمی بافت تقریباً به هر کجا که نگاه کنید، از جمله داشبورد، قابل توجه هستند. برای همگام شدن با زمان، یک شارژر بی سیم مغناطیسی گوشی هوشمند اضافه شده است و همچنین اتصال بلوتوث برای کنترل سیستم صوتی Focal وجود دارد.

64 عکس ها

وقتی صحبت از بازسازی پورشه 911 به میان می آید، سینگر لزوماً نباید منبع اصلی شما باشد زیرا Theon Design مستقر در بریتانیا نیز ماشین اسپرت رویایی شما را می سازد. این مدل از نسل 964 در زندگی خود با عنوان Carrera 4 شروع شد، اما اکنون خروجی موتور فقط به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو از یک جعبه دنده شش سرعته دستی اصلاح شده از گیربکس مورد استفاده در مدل جدیدتر 993 استفاده می کند و همچنین از دیفرانسیل لغزش محدود برای کشش بهتر بهره می برد.

با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد، بنابراین متخصصان بریتانیایی ترمز را با دیسک‌ها و لنت‌های کربنی ارتقا دادند. همچنین یک بال فعال در عقب وجود دارد، در حالی که در جلو یک سیستم AC مدرن برای خنک نگه داشتن شما در روزهای گرم تابستان وجود دارد. این خودروی سفارشی مبتنی بر 946 با نام رمز CHI001 از یک اگزوز قابل تعویض و کنترل میرایی مستقل با پنج حالت دمپر قابل انتخاب بهره می برد.

با خطر بیان چیزهای بدیهی، یک پورشه 911 “OEM+” توسط Theon Design دقیقاً معامله قرن نیست. قیمت ها از 380,000 پوند (حدود 418,000 دلار با نرخ ارز فعلی) شروع می شود، اما این شامل ماشین اهداکننده، حمل و نقل و مالیات محلی نمی شود. مشتریان همچنین باید خود را با صبر و حوصله زیادی مسلح کنند زیرا تکمیل ساخت حدود 18 ماه طول می کشد.



منبع در پشت آن رنگ بنفش چشمگیر، پنل های بدنه فیبر کربنی قرار دارند تا وزن خودرو را به تنها 1164 کیلوگرم (2566 پوند) کاهش دهند. در قلب 911 کلاسیک یک موتور شش تخت تنفس طبیعی با حجم 4.0 لیتر قرار دارد. این موتور 400 اسب بخار نیرو و 350 پوند فوت (476 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. Theon Design اشاره می کند که انواع مختلفی از سیلندرهای تخت با هوا خنک (3.6 تا 4.0 لیتر) را ارائه می دهد که می توانند برای قدرت بیشتر، توربوشارژ یا حتی سوپرشارژ شوند.