پورشه 911 GT2 RS توسط منهارت روی 1000 اسب بخار تنظیم شد

تغییرات بعدی بدنه در نوارهای تزئینی و حروف، با پوششی با تم سبز تیره نیمه شب و طلایی برای مطابقت با رینگ‌ها دیده می‌شود. در همین حال، ارتقاء داخلی فقط تا حد کفپوش های سفارشی پیش می رود.

Manhart جدیدترین محصول خود، TR 900 را معرفی کرده است. بر اساس نسل فعلی پورشه 911 GT2 RS، تیونر آلمانی ارتقاهای سالم 911 را نه تنها با نیروگاه بلکه در سایر قسمت های بدنه نیز ارائه می دهد.

منهارت علاوه بر عملکرد، بدنه را با کیت‌های فیبر کربن با مارک DB Carbon ارتقا داد. این قطعات سبک وزن اصلاح‌شده شامل یک اسپویلر جلو با پسوندهای جانبی، قاب‌هایی برای ورودی‌های هوا در جلو، رکاب‌های جانبی و یک دیفیوزر شامل صفحات جانبی هستند.

در پشت صندلی ها، Manhart از نقشه برداری مجدد ECU توسط ECU استفاده می کند نقشه سوئیچهمراه با مجموعه جدیدی از توربوشارژرهای بزرگتر TTH 1000، یک کیت اینترکولر Manhart توسط CSF شامل یک فن رادیاتور بزرگتر در جلو، یک منیفولد آلومینیومی Manhart IPD، و Manhart downpipes Sport by Kline Innovation با مبدل های کاتالیستی HJS 200 سلولی.

Manhart TR 900 Porsche 911 GT2 RS

با ارتقاء فراوانی که از سوی شرکت آلمانی ارائه می شود، Manhart TR 900 ارزان نیست. در حال حاضر در وب سایت خود با قیمت 550000 یورو یا حدود 570000 دلار فهرست شده است. در حال حاضر یک نمونه آماده برای خرید وجود دارد، اما اگر یک 911 GT2 RS دارید که می‌خواهید با آن رفتار مشابهی داشته باشید، دریغ نکنید برای جزئیات بیشتر با Manhart تماس بگیرید.



منبع

لحن به دست آمده به حداکثر توان 945 اسب بخار (705 کیلووات) و 774 پوند فوت (1050 نیوتن متر) گشتاور می رسد. برای مدیریت این توان عظیم، Manhart گیربکس 7 سرعته PDK را نیز ارتقا داد.

منهارت همچنین شاسی پورشه 911 GT2 RS را ارتقا داد، اگرچه سیستم ترمز استاندارد کربن سرامیکی و رینگ‌های قفل مرکزی منیزیم طلای سفید فلزی با پره Y هنوز دست نخورده هستند. تغییرات برای این مناطق در صورت درخواست در دسترس است.