پورشه 911 GT3 جدید را در نوربرگ رینگ تماشا کنید


پورشه 911 GT3 یکی از بهترین خودروهای موجود در حال حاضر است. با رونمایی این شرکت از 911 به‌روزرسانی‌شده در ماه گذشته، فقط زمان بود که این به‌روزرسانی‌ها به بقیه محدوده رسید. یک ویدیوی جاسوسی از نوربرگ رینگ که این هفته منتشر شد به ما ایده خوبی درباره آنچه از آخرین نسخه از تریم 911 مورد علاقه همه انتظار داریم، می دهد.

انتظار می‌رود پورشه 911 GT3 2026 جواهر خود را حفظ کند، یعنی 6 سیلندر 4.0 لیتری تنفس طبیعی. این با صداهای زاری که از لوله های اگزوز دوگانه این قاطر آزمایشی در مرکز نصب می شود مشهود است. احتمالاً گام بزرگی در قدرت نسبت به 510 اسب بخار فعلی نخواهد داشت، که برای ما خوب است. بال بزرگ نیز همچنان وجود دارد، البته با چند ترفند طراحی سبک.

نورپردازی بیرونی جدید است، از مدل‌های کمتر 992.2 که برای اولین بار در اواخر ماه می دیدیم، برداشته شد. سپرهای جلو و عقب نیز جدید هستند، با اشکال سفارشی ورزشی که ممکن است نشان دهنده محصول نهایی باشد یا نباشد. نمونه‌های اولیه پورشه مانند این اغلب از سپرهای غیرمشخصات تولیدی در حین آزمایش استفاده می‌کنند تا با چیزی کاملاً متفاوت در قطعات آماده تولید ظاهر شوند.

راننده در این تست پیست هیچ چیزی را نگه نمی دارد، در حالی که GT3 را به لبه فشار می دهند، به پهلو می نشیند و به محدود کننده دور ضربه می زند. خودروی جدید مانند همیشه توانا به نظر می رسد – دقیقاً همان چیزی است که ما از سوپراسپرت آماده پیست پورشه انتظار داریم.

با توجه به سرعت هر تعویض، نمونه اولیه در این ویدیو به وضوح به گیربکس دوکلاچه PDK پورشه مجهز شده است تا گیربکس دستی. هیچ صحبتی در مورد اینکه پورشه قصد دارد دفترچه راهنما را برای این به روز رسانی نگه دارد یا خیر، وجود ندارد، اما با توجه به اینکه اکثر GT3 های فروخته شده در آمریکا همراه با چوب عرضه می شوند، انتظار نداریم به این زودی ها ناپدید شوند.



منبع