کار روی خانواده جدید پورشه 911 ادامه دارد و ما مجموعه جدیدی از عکس های جاسوسی را داریم که 911 GT3 به روز شده را نشان می دهد. مدل پرفورمنس در حال حاضر تحت ارزیابی های پیش تولید قرار دارد و عکاسان جاسوس ما یک نمونه اولیه را در نوربرگ رینگ شکار کردند. جالب است که تقریباً کل خودرو استتار نشده بود، اما این بدان معنا نیست که هیچ تغییر ظاهری نسبت به مدل فعلی وجود نداشته است.
نمای جلو کاملاً بدون استتار در عکسها به نظر میرسد، اما قسمت عقب دارای نوار مشکی است که بخشهایی از سپر را پوشانده است. پانلهای بدنه جعلی اضافی که به سپر متصل شدهاند، شکل بصری آزاردهندهای ایجاد میکنند، اما بدیهی است که این شکل نهایی نمای عقب نیست. علاوه بر این، به نظر می رسد تغییرات بیشتری در دیفیوزر عقب وجود دارد – المان های عمودی در مدل به روز شده بزرگتر و برجسته تر هستند.
ما تقریباً هیچ جزئیاتی در مورد پیشرانه مدل فیس لیفت شده نداریم. ما معتقدیم که موتور زیر آن بال غول پیکر در عقب به طور کلی بدون تغییر باقی می ماند، اما می توان آن را بهینه کرد تا قدرت کمی بیشتر ارائه کند. در حال حاضر، 911 GT3 از یک موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی استفاده می کند که 502 اسب بخار قدرت (374 کیلووات) و 346 پوند فوت (469 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. می توان آن را با گیربکس شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه جفت کرد.
اخیراً، پورشه از 911 GT3 RS جدید با پکیج آئرودینامیکی هاردکور و تکرار قدرتمندتر موتور 4.0 لیتری رونمایی کرد. در این نرم افزار، آسیاب تخت 6 به لطف میل بادامک های جدید با پروفیل های بادامک اصلاح شده، 518 اسب بخار (386 کیلووات) قدرت تولید می کند که دارای سیستم ورودی تک دریچه گاز مشتق شده از موتور اسپرت است. جالب است که ببینیم 911 GT3 به روز شده (بدون RS) چه ارتقاءهایی خواهد داشت و آیا قطعاتی از مدل RS قرض گرفته شده اند یا خیر.
این واقعیت که هیچ پوششی در قسمت جلو وجود ندارد به این معنی نیست که هیچ گونه ترفند بصری وجود نخواهد داشت. ما معتقدیم که پورشه در مراحل اولیه توسعه 911 GT3 (992) فیس لیفت شده است و این شرکت تغییرات اضافی را برای مراحل بعدی آزمایش نگه می دارد. به عنوان یک یادداشت جانبی، ما برای اولین بار در جولای امسال از این خودروی اسپورت تازهسازی شده دیدن کردیم، زمانی که نمونه اولیه متفاوتی را با استتار نمای عقب کمی متفاوت مشاهده کردیم.
19 عکس ها