پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵ ایران خودرو + مقایسه قیمت و مشخصات فنی، شباهت و تفاوت ایمنا | alfaromeoblog

خانه | تعرفه تبلیغات | همکاری با ما | تماس با ما فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. سلام من چهارشنبه درحال حمل بودم ولی پنج شنبه دوباره شد، دارای فیزیک پلاک و امروز شد اماده حمل، چرا باز دومرحله رفت عقب؟ چهارشنبه ک زنگ زدم گفتن تو هفته ی بعد ماشین میاد، با این وضع بعید میدونم این هفته بدن. این در حالی است که تیپ‌های پنج و SD از ویژگی‌های دیگری نظیر سنسور دنده‌عقب، شیشه‌بالابر درب‌های عقب، کنترل برقی آینه‌ها و تهویه اتوماتیک برخوردار هستند. آن داخلی سازی شده، خودروی ملی بر پایه آن طراحی شده و به احتمال زیاد یک دهه دیگر هم مهمان جاده های کشورمان است. تفاوت‌های عمده میان تیپ دو و تیپ پنج در دو قسمت خلاصه می‌شود. نخست آن که پیشرانه تیپ ۲ نسبت به تیپ ۵ کوچک‌تر و ضعیف‌تر است و نکته دوم امکانات رفاهی کمتر تیپ ۲ نسبت به تیپ ۵ است.

  • آینه‌های جانبی برقی، شیشه بالا برقی برای درهای عقب و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک.
  • برای محفظه موتور از پروتکل CAN و برای ستون فرمان و سیستم های تغذیه پروتکل VAN body و برای داشبورد و تجهیزات رفاهی از شبکه VAN comfort استفاده شده که مدیریت تمامی اینها را یونیت مرکزی BSI بر عهده دارد.
  • صد‌ها هزار بازی ایرانی و خارجی دیتادار یا بدون دیتا را با ترافیک نیم‌بها نصب کنید و به سادگی خرید درون‌ برنامه‌ای انجام دهید.
  • در سال 2008، 206 ده ساله پرفروش‌ترین خودروی پژو در تمام زمان‌ها بود.
  • البته مسئول قسمتی از این صداها در هر دو خودرو، تایرهای نسبتا خشک و نه چندان با کیفیت بود.
  • الانم زنگ زدم نمایندگی گفتن ک تو پارکینگ تهرانه و این هفته تحویل میدن ماشینو.
اونایی که میگن تیبا 2 بهتره از تیپ 2هست اونایی هستن که با 10میلیون پیش پرداخت به جای یه پراید 85 تونستن یه ماشین خشک بخرن. وگرنه کسی که پولشو داشته باشه هیچ وقت چنین حماقتی نمیکنه. اقا پیام خیلی هم ماشین خوبیه اگه تونستی تا مدل 90 بخر خیلی خوبه. اگه درست نگهداری کنی از ماشین هیچ خرجی بجز روغن و اینجور چیزا نداره. من پراید هم داشتم ولی 206 یه چیز دیگس اصلا طرف پراید و تیبا نرو که مزخرفه. قطعات اصل 206 کمی گرونه درست ولی خیلی باکیفیته و دیر به دیر خراب میشه.

پژو 206 تیپ2 مدل 1381 نقره‌ای

تیپ 4 پژو به دلیل این‌که قطعات آن به ایران وارد می‌شد و ایران خودرو فقط آن را مونتاژ می‌کرد، نادرترین تیپ 206 است. این تیپ دارای دنده اتوماتیک است و موتور TU5 دارد و به لحاظ رفاهی هم مشابه تیپ 5 است. این تیپ ارتقایافته تیپ 1 است که همچنان تولید می‌شود.

پژو 206 تیپ ۲، مدل ۱۴۰۱

من حدود 15 ساله که سابقه کار دارم که از اون حدود 11 سالشو تو شرکتهای خودرو ساز در سمتهای مدیر واحدمهندسی،قالبسازی،طراحی و تولید بودم.منظور از خودرو ساز ،کارخانه های تامین کننده و قطعه ساز پراید،سمند،پژو206،405،سمند،l90 ,…میباشد . پژو ۲۰۷آی ایرانیزه که از نظر ظاهری با طرح متفاوت چراغ‌های جلو و عقب و آینه بغل نسبت به نمونهٔ اصلی مجله خبری خودرو آلفا رومئو قابل شناسایی است. ازنظر طراحی داخلی نیز هر سه خودرو، طراحی ساده اما حساب‌شده‌ای دارند. برخلاف بسیاری از خودروهای هاچبک، فضای کافی برای سرنشینان جلو وجود دارد و ستون وسط، مانع دید راننده نمی‌شود. در این مقاله به مقایسه مهم‌ترین تیپ‌های پژو ۲۰۶ یعنی تیپ‌های دو، پنج و صندوق‌دار پرداخته و سپس به مقایسه قیمت آن‌ها می‌پردازیم.

http://3dprintingindustry.ir

ام وی ام 315 هاچ بک اسپرت-این روزها خودروهای هاچ بک ، کراس اوور و شاسی بلند طرفداران بیشتری نسبت به خودرو های سدان دارند خصوصا برای جوانان خودرو های اسپورت جذاب تر است. مدیران خودرو نیز بعد از فروش خوب ام وی ام 315 هاچ بک به سراغ مدل اسپورت این خودرو رفت که آن هم به دلیل ویژگی های اسپورتی اش با استقبال خوبی رو به رو شد. تیپ۲ماشین کار زیاد نیس و اصطلاحا استهلاک پژو زیاده.. قیمت کارشناسی شده طبق گزارش کامل وضعیت سلامت فنی، بدنه و آپشن‌های خودرو تعیین می‌شود و منجر به خرید خودرو با قیمت منصفانه خواهد شد. من خودم بعد از تعویض لاستیک فابریک تندر 90 از لاستیک چینی به بارز افت محصوص قدرت ترمز رو احساس میکنم. مخصوصا اگر بارون اومده باشه کلا ترمز بی ترمز میشه و ای بی اس مرتی عمل میکنه و ماشین واسه خودش اسکی میره.

تفاوت خودرو پژو 206 ایرانی و فرانسوی