پکیج Lucid Air Stealth Look برای پرواز در زیر رادار شروع به کار کرد


Lucid Air با بسته جدید Stealth Look از راه می رسد تا ظاهری تیره تر و محتاطانه تر به سدان الکتریکی بدهد. این خودرو در هفته خودروی مونتری در 17 آگوست عرضه عمومی می‌کند، اما برند EV تصاویری از بسته را در حال حاضر منتشر می‌کند. این آپشن در سه ماهه اول سال 2023 در دسترس قرار می گیرد و 6000 دلار به قیمت خودرو اضافه می کند.

بسته Stealth Look یک ارتقاء اختیاری برای انواع Touring، Grand Touring و Grand Touring Performance Lucid Air خواهد بود. این 35 جزء بیرونی را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که به‌جای ظاهر استاندارد پلاتینیوم برای این قطعات، آنچه را که شرکت می‌گوید “پرونده‌ای تیره و صیقلی مخفی” می‌نامد. ظاهر سایه‌دار روی درپوش‌های آینه، قاب اطراف سایبان شیشه‌ای، عناصر پایین بدنه و تزئینات چراغ‌های جلو قابل مشاهده است. چرخ ها دارای درج مشکی ساتن هستند.

خریداران مجبور نیستند پک Stealth Look را با رنگ بدنه تیره سفارش دهند. این رنگ با رنگ‌های سفید ستاره‌ای، مشکی بی‌نهایت، نقره‌ای کیهانی، خاکستری کوانتومی و قرمز Zenith موجود است.

اگر به یک Lucid Air با بسته Stealth Look علاقه مند هستید، پیکربندی شرکت شروع به نمایش این گزینه در روز چهارشنبه، 10 آگوست می کند. این خودروساز همچنین Lucid Studio Live یک به یک را ارائه می دهد که در آن افراد جلسه ای را با نماینده ای از این کشور برنامه ریزی می کنند. خودروساز و EV ایده آل خود را در یک محیط مجازی بسازند.

لوسید اخیراً پیش‌بینی تولید ایر در سال 2022 را به نصف کاهش داده است. اکنون انتظار دارد 6000 تا 7000 نمونه از سدان الکتریکی بسازد، به جای برنامه اولیه برای تولید 20000 دستگاه EV. مشکلات زنجیره تامین مقصر اصلی کاهش است.

بر اساس نتایج مالی شرکت، Lucid 360 نمونه از Air را در سه ماهه اول و 679 مورد از آنها را در سه ماهه دوم تحویل داده است. این رقم کم باعث شد که ایلان ماسک در توییتر این خودروساز را مسخره کند. درآمد Lucid در سه ماهه دوم 97.3 میلیون دلار بود که کمتر از انتظارات تحلیلگران بود.

اگر کنجکاو هستید که رانندگی با لوسید ایر چگونه است، این قسمت را ببینید Motor1.com‘s جست و خیز درباره ماشین ها پادکست:



منبع