پیراهن مردانه ؛ خرید پیراهن مردانه اسپرت، جین، رسمی و مجلسی جدید

به همین دلیل ما دلیل دیگر که کاربرد بسیار پیراهن مردانه در زندگی روزمره است را شرح می دهیم. پیراهن مردانه از آن دست لباس هایی است که می توان آن را با توجه به مدل های گوناگونی که دارد، در اغلب موقعیت ها و شرایط بر تن کرد. به طور کل صنعت مد، گذر زمان و شکل راحت و مناسب استفاده از آن سبب شده است که بتوان آن را دارای کاربردی بسیار دانست. از زمان های خیلی قدیم انسان بدن خود را می پوشانده، اما امروز بحث پوشاک پیچیده تر شده و تیپ و استایل فرد را شکل می دهد.

یا به عنوان مثال، پوشیدن پلیور بر روی آن در فصل سرما بسیار زیبا و جالب می باشد. به همین دلایل است که گفته می شود پیراهن مردانه دارای کاربرد بسیار و اهمیت بالا می باشد. پیراهن چهارخانه مردانه را می‌توان در انواع طرح پنجره‌ای، مادراس، شطرنجی و گینگام انتخاب کرد. در بعضی از پیراهن‌های چهارخانه در هر دو طرف جیب به کار می‌رود البته بعضی از این جیب‌ها کاربردی نیستند. در طرح پنجره‌ای پیراهن چهارخانه اگر مربع‌ها دارای تراکم کم و رنگ روشن باشند پیراهن حالت رسمی‌تر دارد.

  • اولین پیراهن مردانه در سال ۱۸۷۱ توسط شرکت برون و دیویس به ثبت رسیده و در آن زمان قسمت سینه آن به وسیله دکمه بسته می شد.
  • عمدباکس به عنوان یک فرصت بازاریابی فوق‌العاده برای تولیدی‌ها و عمده فروشان در سراسر کشور شناخته می‌شود .
  • پیراهن های ساده و شیک مردانه با رنگ های متنوع، همواره بین آقایان از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و هست.
پیراهن مردانه ؛ خرید پیراهن مردانه اسپرت، جین، رسمی و مجلسی جدید

شما میتوانید از طریق سایت جین ایران ، کانال و پیج جین ایران در شبکه های اجتماعی و یا ارتباط از طریق واتس اپ با کارشناسان جین ایران در ارتباط باشید و محصولات را مشاهده و با دریافت مشاوره اقدام به خرید کنید . پیراهن کتان به پیراهنی گفته میشود که از پارچه کتان تولید شده است . پارچه کتان شباهت بسیار زیادی به پارچه نخی دارد اما تفاوت هایی نیز با آن دارد.پارچه کتان بسیار خنک و سبک است .

جز جدا نشدنی از استایل کلاسیک و رسمی پیراهن رسمی مردانه است که با کت و شلوار ست می‌شود و معمولا به رنگ سفید و یا لباس ارزان مردانه مشکی است. پیراهن‌های اسلیم فیت و جذب در استایل کژوال مورد توجه هستند و در طرح‌های متنوع‌تری وجود دارند. خرید پیراهن مردانه اسپرت یا طرح دار به معیارهای مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین آن ها، شناخت مدل بندی ها است.

پیراهن شیک که مشاهده می کنید از پارچه تار (پنبه 100%) تهیه شده و کیفیت مناسبی را به شما ارائه می دهد. در عکس های آلبوم محصول می توانید راهنمای انتخاب سایز مناسب را مشاهده کنید. بیش از 60 نفر از این پیراهن کاملا راضی بودند و آن را برای دیگران پیشنهاد داده اند. اندازه خیلی مهم است و بهتر است پیراهن مردانه که متناسب با فرم بدن شماست را سفارش دهید.

پیراهن خوبی هست ولی با این قیمت ارزش خرید نداره و فقط در شگفت انگیز میتونید به خریدش فکر کنید. که می توانید هم اکنون سایز دلخواه خود را بصورت اینترنتی سفارش داده تا در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید. 92 درصد افرادی که این پیراهن زیبا را خریداری کرده اند آن را جهت خرید به دیگران پیشنهاد داده اند که درصد قابل توجهی است.

پیراهن مردانه با مدل و فرم ساده یکی از لباس‌هایی است که در میان آقایان طرفداران زیادی دارد. پیراهن مردانه یکی از مهم‌ترین لباس‌های مردانه است که در استایل رسمی و نیمه رسمی برای آقایان کاربرد زیادی دارد. پس هر مرد که به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهد و می‌خواهد یک شخص شیک‌پوش در جامعه شناخته شود، باید با اصول اولیه و ویژگی‌های خاص آن آشنا باشد تا بتواند بهترین پیراهن رسمی را انتخاب کند. یکی از اصول مهمی که در پیراهن مردانه باید رعایت شود این است که پیراهن کاملا اندازه شخص باید باشد.

پیراهن های چهار خانه مردانه خیلی محبوب و پرطرفدار است که در ادامه چندین مدل آن را معرفی می کنیم. اما شاید بخواهید زیر کت و شلوار، پیراهن بپوشید، در اینجا بهتر است که از پیراهن های سفید و بدون طرح استفاده کنید. امیدواریم این مطلب اطلاعات کافی را برای خرید پیراهن مردانه در اختیار شما قرار دهد.