پیش‌نمایش‌های رندر قابل تبدیل بنتلی مولینر باتور: The Possible


یکی از نکات برجسته هفته اتومبیل مونتری که اخیراً در پبل بیچ به پایان رسید، بنتلی مولینر باتور بود. این نه تنها زبان طراحی جدید خودروساز بریتانیایی را پیش‌نمایش می‌کند، بلکه نقطه عطفی برای آینده الکتریکی بنتلی است. تنها 18 دستگاه از این کوپه 2 میلیون دلاری ساخته خواهد شد – همه آنها دارای سقف های سخت ثابت هستند.

اما از آنجایی که بنتلی کانتیننتال GT یک نسخه کانورتیبل دارد، این امکان نیز وجود دارد که Batur در آینده بدون سقف وجود داشته باشد. خوشبختانه، ما زمان سختی برای تصور آن نخواهیم داشت طراحی X-Tomi برای ارضای کنجکاوی های ما از سقف برداشته است.

بنتلی مولینر باتور
رندر قابل تبدیل بنتلی مولینر باتور

با حفظ تمام عناصر دیگری که بنتلی مولینر باتور را تعریف می کنند، رندر غیررسمی عملاً سقف را برداشته است، از قسمت بالایی ستون A شروع می شود تا پشت. ما فکر می‌کنیم که این یکی به خوبی اجرا شد، و به نوعی آن چیزی که با Batur کمی عجیب بود را برطرف کرد – قسمت متورم عقب.

سپس دوباره، کوپه یا کانورتیبل، نکات اصلی در Batur جدید در قسمت جلویی آن دیده می شود. چراغ جلوی همیشگی بنتلی از بین رفته بود. در حال حاضر چراغ های سه پرتو با لهجه های LED وجود دارد. جلوپنجره با طراحی های قبلی بنتلی فاصله چندانی ندارد.

مدیر طراحی بنتلی، آندریاس مینت، مرد پشت Batur بود. او قبل از پیوستن به کرو در سال 2021 به مدت 25 سال در گروه فولکس واگن بوده است. آئودی E-Tron الکتریکی یکی از کارهای برجسته او بود.

گفته می شود، باتور نگاهی به آینده برقی اجتناب ناپذیر بنتلی است، علیرغم اینکه از یک موتور 6.0 لیتری W12 با توربوشارژ دوقلو نیرو می گیرد. انتقال به خودروهای برقی قرار است تا سال 2030 اتفاق بیفتد، زمانی که انتظار می‌رود خط تولید این خودروساز تماماً الکتریکی شود. اینکه آیا این آینده الکتریکی نسخه بدون سقف خواهد داشت یا خیر، این هنوز ناشناخته است اما قطعا یک احتمال وجود دارد.



منبع