پیش‌نمایش برچسب قرمز BMW XM قبل از عرضه در پاییز 2023

در حالی که این پست اجتماعی اولین نگاه رسمی ما را ارائه می دهد، هنوز چیزهای زیادی در مورد تغییرات بیش از XM استاندارد نمی دانیم. توجه داشته باشید، این خودرو در حال حاضر به عنوان اولین خودروی مستقل M از زمان نمادین BMW M1، عملکردی تنومند دارد. ما می دانیم که لیبل قرمز 738 اسب بخار (550 کیلووات) و 738 پوند فوت (1000 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند، که فقط اندکی بیشتر از آنچه BMW در ابتدا در اعلامیه XM خود اعلام کرده بود. این قدرت به لطف یک موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو همراه با یک موتور الکتریکی تکی است که در تریم استاندارد 644 اسب بخار قدرت (480 کیلووات) و 590 پوند فوت (800 نیوتن متر) چرخش تولید می کند.

اولین نگاه رسمی ما به BMW XM Label Red در اینجا برای بررسی شما ارائه شده است. این خودرو که قرار است پاییز آینده به فروش برسد، قدرتمندترین خودروی تولیدی BMW خواهد بود که تا به حال عرضه کرده است. و باید کاملاً واضح باشد که نام Label Red از کجا آمده است.

ما می گوییم این اولین بار است رسمی نگاه کنید، زیرا تصویری از لیبل قرمز اندکی پس از معرفی XM 2023 در سپتامبر به بیرون درز کرد. در واقع، وسیله نقلیه ای که در این تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط BMW M در اینستاگرام مشاهده می شود، شبیه به عکسی است که درز کرده است. پس‌زمینه متفاوت است، اما حتی شماره پلاک هم کاملاً مطابقت دارد.

BMW XM 2023