پیش‌نمایش رندرهای غیررسمی Mercedes-AMG CLE 53 کوپه جدید براق

رده بالای AMG CLE 63 باید پیشرانه را از C63 SE Performance جدید قرض بگیرد که یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ را با یک موتور الکتریکی برای 671 اسب بخار (493 کیلووات) جفت می کند. مرسدس می تواند به کوپه و کانورتیبل لحن متفاوتی بدهد و ارقام خروجی CLE را تغییر دهد، اما ما انتظار تفاوت قابل توجهی نداریم.

21 عکس ها



منبع بر اساس E-Class کوپه، رندرها نسخه داغتر AMG CLE 53 را به تصویر می کشند که اخیراً جاسوسی شده است. این کوپه دارای جلوپنجره عریض، چراغ‌های جلوی عقب، دهانه سپر پایینی و ورودی‌های قابل توجهی در لبه‌های بیرونی است. طراحی قسمت عقب آنچنان تهاجمی نیست، اما چهار لوله اگزوز گرد ویژگی‌های عملکردی خودرو را نشان می‌دهند که زیر AMG CLE 63 داغ‌تر در خط تولید و لوله‌های اگزوز مربعی آن قرار دارند.

مرسدس بنز در حال آماده سازی یک کوپه و کانورتیبل جدید است که قرار است جایگزین کلاس C و E شود. ظاهراً این خودروساز آن را CLE می‌نامد و عکس‌های جاسوسی متعددی آزمایش‌های مختلف این مدل را به تصویر کشیده است. مرسدس استایل را زیر استتار پنهان کرده است، اما رندرهای جدیدی از آن گرفته شده است Kolesa.ru برای پیش بینی طراحی نهایی خودرو، آن را جدا کنید.

ما نمی دانیم مرسدس کی کلاس جدید CLE را معرفی می کند. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این خودروساز مدل جدید را قبل از پایان سال 2022 معرفی خواهد کرد، اما مرسدس تاریخ عرضه را اعلام نکرده است. نسخه‌های داغ‌تر AMG احتمالاً در سال 2023 برای مدل 2024 پوشش خواهند داد.