پیش‌نمایش رندر لیفت کیا سورنتو تغییرات ظریف

آخرین عکس های جاسوسی الهام بخش دوستان و همکاران ما بود Kolesa.ru برای تولید دو رندر اختصاصی در حال پیش نمایش SUV تازه شده. آنچه در گالری پیوست شده در زیر مشاهده می کنید، سورنتو تازه شده با چهره ای جدید با چراغ های جلوی بازطراحی شده با چراغ های LED در روز C شکل و جلوپنجره جدید است. ما در مورد دومی کاملاً مطمئن نیستیم – الگوی کاملاً با آنچه در نمونه اولیه دیدیم مطابقت ندارد – اما این مطمئناً یکی از گزینه های ممکن برای فاسیای اصلاح شده است.



منبع

سورنتو فعلی با چهار پیشرانه در بازار ایالات متحده موجود است. آسیاب چهار سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی پایه 191 اسب بخار (142 کیلووات) قدرت دارد و به دنبال آن یک نسخه توربوشارژ از آن موتور با قدرت 281 اسب بخار (210 کیلووات) تولید می شود. دو آسیاب برقی نیز موجود است که هر دو از یک موتور 1.6 لیتری استفاده می کنند و در انواع هیبریدی و پلاگین هیبریدی به ترتیب 227 اسب بخار (169 کیلووات) و 261 اسب بخار (195 کیلووات) قدرت تولید می کنند. ما شک داریم که محدوده موتور با فیس لیفت تغییر کند، اما ممکن است حداقل تنظیمات در مشخصات وجود داشته باشد.

این رندرها همچنین ترفندهایی را در قسمت پشتی پیشنهاد می کنند. نمونه اولیه جاسوسی قسمت زیادی از پشت خود را نشان نمی داد زیرا دارای پوشش اضافی بود، اگرچه رندرها معتقدند که نمای عقب می تواند یک نوار LED ساحل به ساحل دریافت کند که چراغ های عقب را به هم متصل می کند. به نظر می رسد این عنصر طراحی همیشه بسیار محبوب به خوبی استایل الهام گرفته از Telluride در پشت را تکمیل می کند. تغییرات جدیدی در سپر عقب نیز محتمل است.

نسل فعلی سورنتو از سال 2022 در ایالات متحده به فروش می رسد و ما معتقدیم که مدل به روز شده قبل از اواسط سال آینده وارد بازار نخواهد شد. پیش از این اتفاق، شاسی بلند خانواده احتمالاً به صورت فیس لیفت شده در کره جنوبی و اروپا معرفی خواهد شد.

کیا سورنتو که برای مدل سال 2022 در ایالات متحده عرضه شد، قدیمی به نظر نمی رسد اما زمان به روز رسانی در میانه چرخه به زودی فرا می رسد. سازنده کره جنوبی در حال آزمایش نمونه های اولیه استتار شده در اروپا است و جاسوسان ما اوایل این ماه یک خودروی آزمایشی را دستگیر کردند. پوشش ظاهری قسمت جلو قابل توجه بود، اما ما شاهد برخی تغییرات طراحی در زیر پوشش بودیم.