پیش‌نمایش مفهومی هوندا e:N2 خودروهای الکتریکی بعدی که به طور انحصاری در چین فروخته می‌شوند


هوندا در حال تقویت خط تولید برقی خود در چین، یکی از بزرگترین بازارهای خودروهای الکتریکی در جهان است. تقریباً در همین زمان سال گذشته، مجموعه ای از اتومبیل های نمایشی به نام e:N Concepts را معرفی کرد که پیش نمایشی از خودروهای برقی آینده هوندا برای جمهوری خلق بود.

هوندا در اوایل سال جاری فروش شاسی بلندهای الکتریکی e:NS1 و e:NP1 را آغاز کرده است. اکنون، این خودروساز ژاپنی کانسپت e:N2 را به نمایش می گذارد، که گفته می شود مدل مفهومی مجموعه دوم از مدل های سری e:N است که به طور انحصاری در چین از طریق سرمایه گذاری مشترک دانگ فنگ هوندا و GAC هوندا به فروش می رسد. این خودروی مفهومی در پنجمین نمایشگاه بین المللی واردات چین در شانگهای به نمایش عموم گذاشته شد.

کانسپت e:N2 از کانسپت e:N GT، یکی از پنج خودروی برقی چینی که سال گذشته پیش‌نمایش شد، چندین نشانه گرفته است. شکل جسورانه‌ای دارد که با خطوط تیز و عناصر نورپردازی آینده‌نگر مشخص می‌شود که ظاهر فلزی تیره را برجسته می‌کند.

در حالی که از تصویر ارائه شده در بیانیه مطبوعاتی مشخص نیست، به نظر می رسد که کانسپت e:N2 با چهار در عرضه می شود، اگرچه به گفته هوندا، سبک بدنه چیزی است که “به هیچ دسته بندی موجود تعلق ندارد”. گزارش ها از چین این خودروی مفهومی جدید را به عنوان یک SUV معرفی می کنند.

هوندا هیچ تصویری برای فضای داخلی ارائه نکرده است، اگرچه در نسخه ذکر شده است که با یک کابین دیجیتال تمیز و بدون درهم و برهم همراه است، به علاوه ویژگی‌های متمرکز بر سرنشین توسط هوندا کانکت. همچنین وجود نور و رایحه در کابین وجود دارد.

در همین حال، مفهوم e:N2 بر روی e:N Architecture F ساخته شده است که به طور انحصاری برای مدل های سری e:N توسعه یافته است. به گفته هوندا، این خودرو برای ارائه لذت رانندگی منحصربه‌فرد، پایداری فوق‌العاده خودرو، و هندلینگ واضح طراحی شده است.

هوندا قصد دارد تا سال 2027 10 مدل از سری e:N را در چین عرضه کند که در کارخانه های تولید خودروهای برقی اختصاصی تولید می شوند. تمام مدل های هوندا در چین پس از سال 2030 یا هیبریدی یا تمام برقی خواهند بود و تا سال 2040 همه چیز کاملاً الکتریکی خواهد بود.



منبع