پیش نمایش رندرهای غیررسمی BMW M5 2024 از استایل بازسازی شده سدان

ما نمی دانیم بی ام و چه زمانی M5 جدید را معرفی می کند زیرا این خودروساز در حال اصلاح کل خط تولید سری 5 است. انتظار می‌رود مدل استاندارد اوایل سال آینده معرفی شود و مدل‌های داغ‌تر M معمولاً بعد از آن عرضه می‌شوند. با این حال، گزارش‌ها نشان می‌دهند که M5 جدید در جولای 2024 وارد تولید می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود ب‌ام‌و آن را زمانی پیش از شروع خروج از خط مونتاژ معرفی کند. ظاهراً M5 Touring در اواخر سال 2024 وارد تولید می شود و انتظار می رود برخلاف واگن استاندارد سری 5 وارد ایالات متحده شود.



منبع

عکس‌های جاسوسی از قسمت عقب M5 استایل زیادی را نشان نداده است، اما رندر این سدان را با چراغ‌های عقب نازک و شیک، سپر اسپرت و دیفیوزر خطرناکی که نوک اگزوز چهارگانه را در خود جای داده است، تصور می‌کند. رندر حتی پورت شارژ خودرو را در گلگیر جلویی به تصویر می کشد زیرا این M5 جدید هیبریدی خواهد بود.

وقتی BMW جدید رونمایی شود، همچنان موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو را که در حال حاضر زیر کاپوت آن پنهان شده است، خواهد داشت. اما ب ام و همچنین آن را برقی خواهد کرد و این سدان را به یک پلاگین هیبریدی تبدیل خواهد کرد. ارقام اسب بخار و گشتاور همچنان یک راز باقی مانده است، اما شایعات حاکی از آن است که M5 باید حدود 650 اسب بخار (478 کیلووات) تولید کند. همین پیشرانه، BMW XM را نیز به حرکت در می‌آورد، جایی که نسخه رده‌بالا قدرتی معادل 750 اسب‌بخار (551 کیلووات) دارد که دیدن آن در سدان شگفت‌انگیز خواهد بود. این مقدار زیادی اسب بخار برای M5 Competition خواهد بود، درست است؟

استتار با پنهان کردن اندازه جلوپنجره کار قابل توجهی انجام داده است، اما رندر مدل بازطراحی شده را با مدلی کمی بلندتر تصور می کند. بالای یک دهانه جلوپنجره پایینی قرار دارد که BMW دیگر نمی تواند آن را پنهان کند. یک جفت ورودی مثلثی در کنار آن قرار گرفته و به گوشه های بیرونی سپر فشار داده شده است.

هر عکس جاسوسی از BMW M5 آینده، خودرو را پوشیده از استتار نشان می دهد. در حال از دست دادن برخی از پوشش ها است، اما طرح نهایی پنهان می ماند. خوشبختانه، Kolesa.ru یک جفت رندر پیش‌بینی‌کننده را به اشتراک گذاشته است که سعی در پیش‌نمایش استایل نهایی سدان با عملکرد بالا دارد.