پیش نمایش رندرهای نسل بعدی مرسدس بنز E-Class سدان لوکس براق

عکس های جاسوسی کلاس E مرسدس بنز کم نبوده است. این خودروساز در حال آماده سازی طراحی مجدد کامل مدل است، اما ما چیز زیادی از آن را ندیده ایم. استتار و روکش، طراحی جدید آن را پنهان کرده اند، اگرچه ما انتظار نداریم که خودرو تغییر ظاهری قابل توجهی داشته باشد. در عوض، E-Class احتمالاً یک به‌روزرسانی طراحی تکاملی دریافت می‌کند و رندرهای جدید و غیررسمی از Kolesa.ru پیش‌نمایش ظاهری این مدل در هنگام عرضه را نشان می‌دهد.

رندرها یک سدان شیک با ظاهری آشنا و گلخانه ای را به تصویر می کشند. در جلو، کلاس E از یک جلوپنجره کوچک‌تر استفاده می‌کند که توسط چراغ‌های جلوی باریک‌تری احاطه شده است. به نظر می رسد یک کلاس S کوچک شده باشد، که چیز بدی نیست. رندر پشتی حتی تغییرات ظریف تری را برجسته می کند. استتار، عقب را به خوبی پنهان نگه داشته است، اما رندر، چراغ‌های عقب باریکی را نشان می‌دهد که بالای سپر عقب قرار گرفته‌اند که به نظر تفاوت چندانی با خودروی فعلی ندارد. E-Class در رندر باریک تر و شیک تر از مدلی که جایگزین شده به نظر می رسد.

رندرها فضای داخلی خودرو را به تصویر نمی‌کشند، اما عکس‌های جاسوسی اخیر نگاهی اجمالی به استایل کابین دارد. به نظر می رسد فضای داخلی مانند S-Class دارای صفحه نمایش دوگانه است که یکی در جلوی راننده و دیگری در پشته IP قرار گرفته است. باید به خوبی بین فضای داخلی کلاس C و S کلاس قرار گیرد و جدیدترین ویژگی های کمک راننده را ارائه دهد.

این خودروساز مشخص نکرده است که چه زمانی از کلاس E جدید رونمایی خواهد کرد. مرسدس کلاس E را سال گذشته تغییر داد، اما این مدل برای خط تولید بسیار قدیمی است. مرسدس بنز نسل فعلی کلاس E را در سال 2016 عرضه کرد. امیدواریم تا قبل از پایان سال شاهد معرفی مدل جدید باشیم. با این حال، اگر این اتفاق تا اوایل سال 2023 رخ ندهد، تعجب نخواهیم کرد. و احتمالاً باید منتظر بمانیم تا در مورد انواع AMG بدانیم.



منبع

جزئیات پیشرانه در دست نیست، اما ما انتظار داریم مرسدس بنز بسیاری از آنها را برقی کند و موتورهای گازی و دیزلی هیبریدی ملایم موتورهای کار را تشکیل دهند. برقی‌سازی احتمالاً شامل یک مدل پلاگین هیبریدی نیز می‌شود. کاهش سایز به انواع AMG نیز خواهد رسید و V8 احتمالاً با استقبال شرکت از پیشرانه های هیبریدی پرقدرت ناپدید می شود.