پیش نمایش 2022 LA Auto Show: What To Expect

هیوندای آیونیک 6

Ioniq 6 شیک در ماه جولای رونمایی جهانی داشت، اما لس آنجلس اولین خودروی الکتریکی در آمریکای شمالی را رقم خواهد زد. انتظار هیچ تغییری در طراحی نداشته باشید، اما آمار پیشرانه و ارقام محدوده ممکن است با نسخه ای که همکاران InsideEVs ما در ماه اکتبر رانندگی کردند متفاوت باشد. رونمایی در 17 نوامبر اتفاق می افتد.

کیا سلتوس 2024

نمایشگاه خودروی لس آنجلس 2022 تقریباً در راه است. این رویداد سالانه در 18 نوامبر به روی عموم باز می‌شود، اما قبل از این اتفاق، خودروسازان چندین وسیله نقلیه جدید و مفهومی را که شرکت‌کنندگان عاشق خودرو می‌توانند شخصاً ببینند، برمی‌دارند. با کاهش فعالیت نمایشگاه خودرو در سال‌های اخیر، نمایشگاه خودروی لس آنجلس فعال به نظر می‌رسد.

ما عکس‌ها و تیزرهای جاسوسی را برای مدل برقی داغتر Abarth 500 دیده‌ایم، اما قرار است این مدل برای اولین بار عرضه شود. بعد از نمایشگاه خودرو لس آنجلس آغاز شده است. اینکه آیا این موضوع از دیگر اخبار فیات در لس‌آنجلس منحرف می‌شود، باید دید، اما ما می‌دانیم که این خودروساز اعلامیه‌هایی برای 500 دارد که در روزهای رسانه‌ای نمایشگاه، 16 یا 17 نوامبر، کاهش می‌یابد.

هیوندای آیونیک 6 2023

این به معنای چیزی تمام برقی است، و با توجه به اینکه تویوتا در حال حاضر با پریوس جدید در لس آنجلس موفق شده است، این زمان مناسبی برای معرفی محصول اضافی خواهد بود. اگر اینطور است، انتظار داشته باشید که برخی اخبار اضافی تویوتا در 16 نوامبر منتشر شود.

جنسیس الکتریکی GV70/کانسپت جدید 2023

همانند Ioniq 6، کیا سلتوس 2024 به روز شده در ژوئن 2022 برای مخاطبان جهانی معرفی شد اما اکنون، زمان درخشش در آمریکای شمالی فرا رسیده است. شاسی بلند ساب کامپکت با توجه به اینکه تنها چند سال از عمر آن می گذرد، فیس لیفت نسبتاً قابل توجهی دریافت می کند و این تغییرات مدل فروخته شده در ایالات متحده را مورد لطف قرار می دهد.

یک پریوس هیبریدی کاملاً جدید در راه است. تویوتا اخیرا تایید کرده است که تصاویر تیزر سایه دار آن در واقع در حال پیش نمایش نسل بعدی هیبریدی هستند. بر اساس آن تیزرها، مدل محبوب ساده تر از مدل فعلی به نظر می رسد.

با داشتن پیشرانه دو موتوره و استایل متمایز، جزئیات کامل در 15 نوامبر فاش خواهد شد.

فیات 500 2023

تیزر پورشه 911 داکار 2023

کیا رتبه بندی قدرت و سایر آمارها را برای نسخه آمریکای شمالی در 17 نوامبر اعلام خواهد کرد.

VinFast 2023

به دنبال ایمپرزا 2024 باشید که در 17 نوامبر عرضه خواهد شد.

2023 Lucid Air Pure/Touring

عکس جاسوسی Abarth 500 EV 2023

VinFast که در ویتنام مستقر است، در سایر نقاط جهان هم حرکت می کند، اما این برند خودروهای الکتریکی جدیدی برای آمریکا خواهد داشت تا در لس آنجلس خودنمایی کند. نسخه های تولیدی VF 6، VF 7، VF 8 و VF 9 EV که قبلا در ایالات متحده با خودروهای نمایشی دیده شده بود، برای اولین بار در دسترس خواهند بود. اولین نمایش در 17 نوامبر انجام می شود.

مدل جدید تویوتا سری bZ

تمام اخبار مربوط به نمایشگاه خودرو لس آنجلس را مشاهده کنید

در اواخر اکتبر، تویوتا یک تیزر برای مدل جدید bZ منتشر کرد که در حال توسعه است. این تیزر شامل عکسی از یک خودروی چهار در با هاچ بک عقب بود. در حقیقت، به نظر می رسد که به طور قابل توجهی شبیه به تیزرهای پریوس جدید است، اما تویوتا به طور خاص گفت که این یک مدل bZ است.

Toyota bZ مدل Teased

Genesis Electrified GV70 اولین بار تقریبا یک سال پیش در چین به نمایش درآمد، اما در نهایت برای نمایشگاه خودرو LA 2022 در سواحل ایالات متحده فرود آمد. و در غرفه جنسیس تنها نخواهد بود – برند لوکس کره جنوبی همچنین قصد دارد یک خودروی مفهومی جهانی جدید را معرفی کند که اطلاعات آن هنوز یک راز است. پاسخ ها باید در 17 نوامبر ارسال شوند.

جنسیس GV70 الکتریکی 2022

آفرود در پورشه 911 چیز جدیدی نیست، اگرچه نسخه اختصاصی آن که مستقیماً توسط پورشه ارائه می شود، افزوده ای منظم به خانواده 911 است. عکس‌های جاسوسی و تصاویر تیزر کمی برای تخیل باقی می‌گذارند و یک 911 نسل کنونی را با لاستیک‌های ژولیده و فاصله بیشتر از سطح زمین برای خروج از پیاده‌رو نشان می‌دهند.

نمایش خودکار لس آنجلس

تویوتا یک رونمایی رسمی برای پریوس 2023 در تاریخ 16 نوامبر برگزار خواهد کرد. Motor1.com.

پورشه 911 داکار 2023

جزئیات طراحی و مشخصات پیشرانه هنوز یک راز است، اما همه آنها در 16 نوامبر فاش خواهند شد.

سوبارو ایمپرزا 2024

در اینجا پیش نمایشی از اولین نمایش های بزرگ در حال انجام است، از جمله مدل های جدید و به روز شده و همچنین خودروهای مفهومی که کف مرکز همایش های لس آنجلس را زیبا خواهند کرد.

تویوتا پریوس 2023

تیزر Lucid Air Pure و Air Touring

Lucid با سدان ایر برقی با عملکرد بالا توجه قابل توجهی را به خود جلب کرده است، اگرچه هزینه قابل توجهی دارد. این در نمایشگاه خودروی لس‌آنجلس امسال با سطوح تریم Lucid Air Pure و Touring تغییر می‌کند که قیمت‌ها از 87400 دلار شروع می‌شود. این هنوز یک بخش سالم از تغییرات است، اما Lucid را وارد بازار رقابتی تر می کند تا با خودروهای الکتریکی لوکس دیگری مانند پورشه تایکان مبارزه کند.

سوبارو Impreza و WRX را در سال 2014 به مدل‌های جداگانه تقسیم کرد. WRX فعلی برای مدل سال 2022 معرفی شد، اما می‌توان گفت که Impreza جدید دارای نشانه‌های ظاهری مشابهی خواهد بود. تصاویر تیزر سوبارو جلوپنجره شش ضلعی جدید و شکل کلی هاچ بک را نشان می دهد، اما این تنها چیزی است که تا اینجا باید ادامه دهیم.

کیا سلتوس 2024
تیزر تویوتا پریوس 2023
VinFast Complete Lineup ایالات متحده
تیزر جلوی سوبارو ایمپرزا 2024

نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2022 از 18 تا 27 نوامبر در مرکز همایش لس آنجلس برای عموم باز است.



منبع