پیکاپ فورد سوپر دیوتی پس از برخورد صاعقه به شدت می سوزد

این حادثه دلخراش در جزیره دیتاو در کارولینای جنوبی طی طوفان های شدید بعد از ظهر یک روز سه شنبه رخ داد. به گفته شاهدان عینی، کامیون در نزدیکی یک درخت پارک شده بود بوفورت، SC را کاوش کنید صفحه فیس بوک، صاعقه به درخت برخورد کرد، به پایین رفت و به سمت کامیون پرید. این اعتصاب باعث آتش سوزی شد که باعث شد خساراتی که در عکس ها دیده می شود تا خاموش شدن آن وارد شود. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

به عنوان یک قانون کلی، هرکسی که خارج از پناهگاه است در طول طوفان رعد و برق در معرض خطر است، بنابراین اگر موقعیت شما اجازه می دهد، در این شرایط به داخل خانه بروید – ترجیحاً داخل خانه به جای ماشین.



منبع

به گفته سرویس ملی هواشناسی (NWS)، معمولاً در هنگام برخورد رعد و برق از ابر به وسیله نقلیه در داخل وسیله نقلیه ایمن هستید زیرا «پوسته فلزی بیرونی وسایل نقلیه فلزی با روکش سخت از افرادی که داخل وسیله نقلیه با شیشه‌های بسته هستند محافظت می‌کند. ” همانطور که در این حادثه دیده می شود، کمی اتاق تکان دادن با آن بیانیه وجود دارد.

یک برخورد معمولی از ابر به زمین، در واقع ابر به خودرو، صاعقه یا به آنتن خودرو یا در امتداد خط سقف برخورد می کند. سپس صاعقه از پوسته فلزی بیرونی وسیله نقلیه عبور می کند و سپس از طریق لاستیک ها به سمت زمین می رود.

پیکاپ فورد سوپر دیوتی پس از برخورد صاعقه به شدت می سوزد

اگر منصف باشیم، ما مطمئن نیستیم که آیا شیشه های کامیون در هنگام برخورد صاعقه بسته شده است یا خیر. علاوه بر این، ضربه ای که به وسیله نقلیه برخورد کرد، برخورد دست دوم از درخت بود و باعث آتش سوزی در قسمت خاصی شد که خسارات زیادی به بار آورد.

وقتی فورد اولین کامیون برقی F-150 را لایتنینگ نامید، ما 100 درصد مطمئن هستیم که اشاره ای به صاعقه های واقعی و تخریبی که آنها به همراه دارند نبوده است. اما اینجاست – یک کامیون فورد، به ویژه یک کامیون Super Duty که با رعد و برق برخورد کرده و به شدت سوخته است.

پیکاپ فورد سوپر دیوتی پس از برخورد صاعقه به شدت می سوزد

همانطور که NWS می گوید:

به گفته آپلودکننده اصلی تصاویر، کریستی هیوز گروور، مالک ناشناس کامیون فورد سوپر دیوتی، یک نصاب کابینت بود که گمان می‌رود روی پروژه‌ای در نزدیکی منطقه کار می‌کرد. تمام بخش میانی کامیون یا قسمت کابین کاملاً ویران شده بود و قابل تشخیص نبود، اگرچه نمای جلو آسیبی ندیده بود.